Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 12:29
Mijn vraag
Recent heb ik twee LG Ergo 32UN880 aangekocht om zowel mijn privé-PC als werk-LAPTOP op aan te sluiten.
  1. Als ik 's avonds mijn privé-PC gebruik met W11 ingesteld op HDR, dan zie ik dat de helderheid soms verhoogd/verlaagd. Dit is merkbaar bij applicaties zoals Google Chrome en MS Outlook. De monitoren zijn aangesloten via DisplayPorts.
  2. Wanneer ik de dag erop mijn werk-LAPTOP opstart, dan schakelen de monitors niet automatisch over op de aangesloten HDMI-aansluitingen. Kortweg; ik dien dus manueel de bron telkens te selecteren, kan dit niet automatisch of zie ik iets over het hoofd?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn privé-PC draait op W11 en de beide schermen zijn aangesloten via DP-poort.
De werk-LAPTOP is aangesloten op een USB-C-connectie die loopt naar een DELL-hub waar de voeding opzit en ook 2x HDMI-kabels verbonden zijn met de schermen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niet veel, ben een beetje zoekende naar de beste instellingen voor deze monitor om zo de beste weergave te krijgen voor zowel 4K op de privé-PC en 2x 1080P op de werk-LAPTOP.

[ Voor 23% gewijzigd door Kozzmozz op 17-01-2023 09:53 ]

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-05 11:39
Alles met "energy saving" en "dynamic" uitzetten in de settings :)