HDD van basis compenenten > Aanvullende compenenten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-03 16:21
Gezien het artikel over HDD's van vandaag heb ik eens gekeken wat voor soort HDD's het meest populair zijn, maar zo te zien zijn dit voornamelijk NAS-achtige schijven.

Dus misschien is het eens tijd word om de categorie ''harde schijven'' in de Pricewatch en V&A te verhuizen van ''basis componenten'' naar ''aanvullende componenten''? Tegenwoordig hebben zelfs budget builds geen HDD meer, en eigenlijk koop je alleen nog een HDD als je veel opslag voor weinig geld nodig hebt. En dat kan ik niet meer zien als een ''basis component'' voor het bouwen van een PC.

Het is maar een klein detail natuurlijk. Maar het kan zijn dat iemand die voor het eerst een PC bouwt een HDD ziet als een ''basis compenent''. :)

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit mogen de Pricewatch beheerders bepalen, daar is verder geen functionele verandering voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@rickboy333 Het is een categorie-alias, want eigenlijk staat deze onder Opslag. Net als SSD's die eigenlijk ook onder Opslag staan en Waterkoeling komt weer bij de Aanvullende Componenten vandaan.

Maar we laten 'm voorlopig wel staan onder Basiscomponenten, want het is niet perse fout. Het past ook precies binnen het maximum van het aantal categorieën dat daar past. Mochten we daar in de toekomst een andere categorie bij willen hebben, is Intene Harde schijven de eerste die weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-03 16:21
Glaanie schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:35:
@rickboy333 Het is een categorie-alias, want eigenlijk staat deze onder Opslag. Net als SSD's die eigenlijk ook onder Opslag staan en Waterkoeling komt weer bij de Aanvullende Componenten vandaan.

Maar we laten 'm voorlopig wel staan onder Basiscomponenten, want het is niet perse fout. Het past ook precies binnen het maximum van het aantal categorieën dat daar past. Mochten we daar in de toekomst een andere categorie bij willen hebben, is Intene Harde schijven de eerste die weggaat.
Dan zou ik daar eerder de categorie "ventilatoren" inzetten als Tweakers daar het maximale aantal categorieën in wil hebben. Extra fans in een kast doen of standaard fans vervangen lijkt me iets wat de gemiddelde Tweaker tegenwoordig meer doet dan een HDD in zijn PC stoppen.

TIME TO UPGRADE !!!