Toon posts:

Lamellen dak van overkapping gaat niet meer open/dicht

Pagina: 1
Acties:

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:20
Ik zit met een probleem aan mijn overkapping en meer specifiek, de lamellen van de overkapping.

Ik heb een overkapping met lamellen dak waarvan ik de lamellen electronisch open en dicht kan doen (kantelen).
De lamellen worden aangestuurd door een buismotor en het systeem van Nexta tech (https://www.nexta-tech.com/en/products/prg-ml24one-1).
Sinds 2 weken kan ik de lamellen niet meer bedienen via de afstandsbediening en Smartphone App.
Het lijkt alsof de motor vast zit of dat er iets geblokkeerd wordt waardoor de lamellen niet meer bewegen.

Het electronische systeem lijkt in orde omdat ik wel de LED verlichting kan aandoen die in de overkapping zit en aangestuurd word door hetzelfde Nexta systeem.
Ik hoor ook de motor kort schakelen zodra je via de afstandsbediening de lamellen open of dicht doet.
De App op mijn telefoon meldt dan ook geen problemen.

Visueel kan ik niks fouts of kapot ontdekken.

Helaas is het bedrijf waar ik de overkapping heb gekocht failliet, dus daar is niks meer te halen.
Vandaag heb ik ook nexta tech zelf aangeschreven en wacht nog op antwoord.

Help!
Mocht iemand ideeen of ervaring hebben met een dergelijk systeem of iemand/een bedrijf weten die kan helpen... heel graag. _/-\o_

Komend weekend maar eens wat bezoekjes aan bedrijven in de buurt brengen, in de hoop dat iemand me opweg kan helpen...

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee