Verwijderd

Topicstarter
ik wil misschien die Freecom Beatman gaan kopen (die met cd'tjes van 8 cm.), maar is die wel van goede kwaliteit, want hij is wel heel erg goedkoop, volgens mij (329 guldens), en is die nou echt zo groot want hij is 3 cm. dik, of valt dat in het echt wel mee.

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik heb hem hier zelf liggen, en ik kan je vertellen dat het best een mooi dingetje is. Met de omvang heb ik nog geen problemen gehad (past makkelijk in me broekzak e.d.) Hij mist naar mijn mening alleen nog een aantal features die in de volgende generatie 8cm-mp3 player waarschijnlijk wel zit, zoals ID3-tag en wat meer shockproof. Als ik jouw wat zou ik dus nog even een paar weekjes wachten op wat nieuwere players.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 20:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op vrijdag 31 augustus 2001 09:52 schreef DJ-FreSh het volgende:
Ik heb hem hier zelf liggen, en ik kan je vertellen dat het best een mooi dingetje is. Met de omvang heb ik nog geen problemen gehad (past makkelijk in me broekzak e.d.) Hij mist naar mijn mening alleen nog een aantal features die in de volgende generatie 8cm-mp3 player waarschijnlijk wel zit, zoals ID3-tag en wat meer shockproof. Als ik jouw wat zou ik dus nog even een paar weekjes wachten op wat nieuwere players.
Goeie morgen fresh,
Dat heb je niet via mij gekocht!! :)
Maarja hoor vrij goede verhalen over dat ding

Verwijderd

[topic=167483]

Dit topic is gesloten.