Voor "Kanaal Digitaal" (allen nederlandse digitale zenders RTL4/5 Yorin e.d.) heb je normaal een pasje nodig in een normale ontvanger. Bij de Hauppauge WinTV DVB kaarten kan je een common interface (pci kaart) kopen waar je dit pasje in kunt proppen voor als je naar 1 van deze zenders wilt kijken (kost 200 piek
) Zijn er andere oplossingen voor het kijken naar deze zenders, of andere kaarten waar dit al bij in gebouwd zit. Heb niet veel zin om m'n 2 kaarten in m'n kast te gooien als ut met 1 ook kan
ci is volgens mij geen pci kaart, maar goed. je moet daar ook nog een seca cam in stoppen (a 300) en dan pas de smartcard
volgens mij zijn er geen andere oplossingen voor de pc
volgens mij zijn er geen andere oplossingen voor de pc
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Idd...
Je moet eerst een Common Inteface (CI)-module kopen @ 230,- en daarbij komt ook nog een ConditionalAccessModule (CAM) aanschaffen @ 350,-
Dus je mag ook nog eens extra 580,- uit je knip trekken om de nederlandse zenders te krijgen.
Als je een legaal abbo wilt komen er voor de rest geen kosten bij (qua aanschaf, niet qua maandelijkse kosten), anders mag je nog eens zo'n 200,- betalen voor programmer+kaart (voordeel is dat je zo'n beetje alles kunt krijgen).
Iig succes.
Je moet eerst een Common Inteface (CI)-module kopen @ 230,- en daarbij komt ook nog een ConditionalAccessModule (CAM) aanschaffen @ 350,-
Dus je mag ook nog eens extra 580,- uit je knip trekken om de nederlandse zenders te krijgen.
Als je een legaal abbo wilt komen er voor de rest geen kosten bij (qua aanschaf, niet qua maandelijkse kosten), anders mag je nog eens zo'n 200,- betalen voor programmer+kaart (voordeel is dat je zo'n beetje alles kunt krijgen).
Iig succes.