Goedendag,
Ik wil graag mijn huidige desktop vervangen naar een nieuw systeem. Daarbij zijn er een aantal componenten die in mijn huidige systeem wil meenemen naar een nieuw system.
Huidig systeem
Operating System:
Windows 11 Pro 64-bit
CPU:
Intel Core i7 9700 @ 3.00GHz
Coffee Lake 14nm Technology
RAM:
32,0GB Dual-Channel DDR4 @ 1196MHz (18-18-18-39)
Motherboard:
Dell Inc. 01TN68 (U3E1)
Graphics:
Intel UHD Graphics 630 (Dell)
2047MB NVIDIA Quadro P620 (Dell))
Storage:
476GB Micron 2200S NVMe 512GB (RAID (SSD))
1853GB Microsoft Storage Space Device (SATA (SSD))
Welke componenten wil ik behouden en overplaatsen naar een nieuw systeem?
Tussen 200-300 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle (merk)voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het huidige systeem is al zeer krachtig voor zakelijke werkzaamheden. Alleen voor gaming is de huidige GPU simpelweg niet geschikt voor zware grafische games.
Wat bedoel je met (Dell) achter de huidige componenten?
Het huidige systeem is een Dell Precision 3431 Small Form Factor. In dit systeem zijn er originele componenten, gemarkeerd met (Dell). Althans, ga ik vanuit.
Wat is de reden voor een nieuw systeem
Het huidige systeem is in principe top. Ik gebruik het alleen voor zakelijke taken. Af en toe speel ik games die nauwelijks grafisch zwaar zijn. Maar wil dit graag wel kunnen spelen. De huidige GPU is de grootste bottleneck. Om deze te upgraden heb ik simpelweg een andere behuizing nodig, want dit is een Small Form Factor behuizing. Een upgrade van de GPU kan ik beter doen, wanneer het systeem een grotere in een grotere behuizing zit.
Hierdoor moet ik kijken welke componenten ik kan overzetten in een nieuw systeem. Alleen vind ik het lastig uit te zoeken welke nieuwe componenten compatible kunnen zijn, met de overgeplaatste hardware.
Bij vragen? Op- of aanmerkingen? Hoor ik dit graag
.
Groet,
Vincent
Ik wil graag mijn huidige desktop vervangen naar een nieuw systeem. Daarbij zijn er een aantal componenten die in mijn huidige systeem wil meenemen naar een nieuw system.
Huidig systeem
Operating System:
Windows 11 Pro 64-bit
CPU:
Intel Core i7 9700 @ 3.00GHz
Coffee Lake 14nm Technology
RAM:
32,0GB Dual-Channel DDR4 @ 1196MHz (18-18-18-39)
Motherboard:
Dell Inc. 01TN68 (U3E1)
Graphics:
Intel UHD Graphics 630 (Dell)
2047MB NVIDIA Quadro P620 (Dell))
Storage:
476GB Micron 2200S NVMe 512GB (RAID (SSD))
1853GB Microsoft Storage Space Device (SATA (SSD))
Welke componenten wil ik behouden en overplaatsen naar een nieuw systeem?
- CPU
- Alle RAM
- GPU: 2047MB NVIDIA Quadro P620 (Dell)) (Deze wil ik later vervangen)
- Alle storage
- Behuizing
- Moederbord.
- Voeding
Tussen 200-300 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle (merk)voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het huidige systeem is al zeer krachtig voor zakelijke werkzaamheden. Alleen voor gaming is de huidige GPU simpelweg niet geschikt voor zware grafische games.
Wat bedoel je met (Dell) achter de huidige componenten?
Het huidige systeem is een Dell Precision 3431 Small Form Factor. In dit systeem zijn er originele componenten, gemarkeerd met (Dell). Althans, ga ik vanuit.
Wat is de reden voor een nieuw systeem
Het huidige systeem is in principe top. Ik gebruik het alleen voor zakelijke taken. Af en toe speel ik games die nauwelijks grafisch zwaar zijn. Maar wil dit graag wel kunnen spelen. De huidige GPU is de grootste bottleneck. Om deze te upgraden heb ik simpelweg een andere behuizing nodig, want dit is een Small Form Factor behuizing. Een upgrade van de GPU kan ik beter doen, wanneer het systeem een grotere in een grotere behuizing zit.
Hierdoor moet ik kijken welke componenten ik kan overzetten in een nieuw systeem. Alleen vind ik het lastig uit te zoeken welke nieuwe componenten compatible kunnen zijn, met de overgeplaatste hardware.
Bij vragen? Op- of aanmerkingen? Hoor ik dit graag
Groet,
Vincent