Hoe gaat het toevoegen van producten aan een inventaris er uit zien als de knop bovenaan de productpagina permanent verdwijnt?
De enige manier waarop dat (v.z.i.w.) dan kan is via een searchbox onder aan je inventaris waarbij je geen enkele context van de producten ziet:
Dit is nogal omslachtig: Dan zou je dus eerst producten moeten opzoeken, de naam onthouden, terugnavigeren naar je inventaris (of een inventaris aanmaken als je die nog niet hebt), de search box in je inventaris openen, de naam van het product daar invoeren, op de juiste naam uit de autocomplete lijst klikken en dan staat je product er pas in.
Ik kan natuurlijk niet ingaan tegen de harde cijfers die jullie hebben over het (blijkbaar) weinige gebruik van deze inventarisfunctionaliteit. Echter voor mij persoonlijk is de pricewatch in combinatie met inventaris en wenslijst functionaliteit de hoofdreden om ingelogd Tweakers te bezoeken.
Als deze functionaliteit op deze manier uitgekleed wordt is dat voor mij dan ook voldoende reden om dit dan maar helemaal elders te gaan doen, dan heb ik ook geen account meer nodig en kan ik net zo goed alles in een Google Sheet zetten.