Ik heb een usbasp gebruikt om mijn attiny85 te herflashen met een andere hex . echter stond mijn klem niet goed vast en is denk ik tijdens de flash wat misgelopen . Ik vermoed dat mijn fuses hierdoor van waardes veranderd zijn aangezien ik hem niet gewoon opnieuw kan flashen .
Als ik de attiny85 momenteel met mijn usbasp probeer te lezen (in avrdude met -F) , verandert telkens de deviceid waardoor hij niet meer gelooft dat het werkelijk een attiny85 is .
Weet iemand of ik mijn usbasp tot zo'n high voltage level programmer kan ombouwen ? Ik heb een labvoeding om eventueel 12V ergens op te kunnen zetten .
Tips zijn welkom
Als ik de attiny85 momenteel met mijn usbasp probeer te lezen (in avrdude met -F) , verandert telkens de deviceid waardoor hij niet meer gelooft dat het werkelijk een attiny85 is .
Na wat rond te lezen zou ik een "high voltage programmer" nodig hebben om dit recht te kunnen zetten (fuses en herflashen) ?avrdude.exe: error: program enable: target doesn't answer. 1
avrdude.exe: initialization failed, rc=-1
avrdude.exe: AVR device initialized and ready to accept instructions
avrdude.exe: Device signature = 0x6(gedeelte veranderd telkens)
avrdude.exe: Expected signature for ATtiny85 is 1E 93 0B
Weet iemand of ik mijn usbasp tot zo'n high voltage level programmer kan ombouwen ? Ik heb een labvoeding om eventueel 12V ergens op te kunnen zetten .
Tips zijn welkom