Toon posts:

Miele TEC575WP EcoSpeed&8kg droogt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Coolstart
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-01 11:38
Ik heb een relatief nieuwe Miele TEC575WP EcoSpeed&8kg en hij droogt plots niet meer.

- Er komt geen water in de condenswater reservoir, zelfs niet na 3u drogen.
- De was blijft vochtig
- Geen enkele storing of error code
- Machine is weinig gebruikt en is steeds volgens van stof ontdaan.
- De sokkenfilter is nog in goede staat.

Reeds geprobeerd:
- Alle filters proper gemaakt (pluizen filter + sokken filter, warmtewisselaar)
- Verschillende programma's getest en droogtegraden
- Handleiding gelezen

Het eigenaardige is dat ik geen storing krijg maar de hoofdfunctie van de droogtrommel is wel defect.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:16

OMD

Valar dohaeris

Gewoon terug naar de winkel dan voor garantie. Je hebt nog garantie dan zou ik er niet zelf aan kloten.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 16Gb G.Skill Flare C14 // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Coolstart
Ik ga idd eens bellen naar de winkel maar het is geen smarphone die je even kan terugbrengen maar een super zware miele. Dat wil zeggen, verhuislift en veel gesleur om hem te laten onderzoeken.

Dus er gaat iemand ter plaatse moeten komen en dat niet in de garantie denk ik. Dus daarom dat ik hier toch even rondhoor.

• dj1981
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-01 14:09
Coolstart schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:47:
Ik ga idd eens bellen naar de winkel maar het is geen smarphone die je even kan terugbrengen maar een super zware miele. Dat wil zeggen, verhuislift en veel gesleur om hem te laten onderzoeken.

Dus er gaat iemand ter plaatse moeten komen en dat niet in de garantie denk ik. Dus daarom dat ik hier toch even rondhoor.
Tuurlijk zit dat in de garantie. Miele (en anderen) hebben toch niet voor niets servicemonteurs in dienst (en een deur aan de voorkant van de machine)...

• Coolstart
Er zou volgende week een monteur komen. Ik zal het resultaat laten weten :)

Mijn vermoeden is dat de warmtepomp stuk is. (De pomp)

• Coolstart
Nog een update:

Miele service is langsgeweest omdat het een garantiegeval was.

Oorzaak: De condensor wordt niet koud omdat er vloeistof ontsnapt is door een klein lekje in het soldeersel van de koperen leidingen.

Er wordt nu een moment ingepland om deze machine weg te brengen en een nieuwe te installeren. Alles in garantie.

Nog goed om weten. We hebben de machine gekocht bij een lokale dealer in het dorp maar die kon geen service bieden en ze hebben Miele zelf ingeschakeld. Dus waar je uw Miele ook koopt, je bent gedekt door garantie.

Wel zonde is dat deze machine niet zal eindigen als donor voor reparatieonderdelen maar naar een recyclagecenter zal gaan in Duitsland. Ze zouden dat beter naar een lokaal service punt brengen zodat er iemand nog iets aan heeft.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee