Ik zoek een?
Nu mijn bose QC 25 het begint te begeven ben ik voor op het werk ben ik op zoek naar een bluetooth headphones/set met volgende eigenschappen:
Tot 150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb 2 headphones getest, maar beide krijg ik niet werkend onder linux:
Ik ben momenteel aan het kijken naar volgende headphones, maar ik weet dus niet hoe de linux support hiervan is:
uitvoering: Sony WH-XB910N (Zwart)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is dus om muziek te luisteren op kantoor, waarbij ik op maandag zeker noice-cancelling wil gebruiken (veel volk op de vloer dan).
Nu mijn bose QC 25 het begint te begeven ben ik voor op het werk ben ik op zoek naar een bluetooth headphones/set met volgende eigenschappen:
- Multipoint
- Noice-cancelling
- Deftig geluid (maar ik ben geen audiofiel)
- Linux support
Tot 150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb 2 headphones getest, maar beide krijg ik niet werkend onder linux:
- uitvoering: Philips TAH9505BK/00 (Zwart) -> Pairing lukt niet, debug messages tonen: "hci0: unexpected SMP command 0x03 from <mac addr>"
- uitvoering: JBL Live 650BTNC (Zwart) -> Pairing lukt maar word niet herkent als audio device
Ik ben momenteel aan het kijken naar volgende headphones, maar ik weet dus niet hoe de linux support hiervan is:
uitvoering: Sony WH-XB910N (Zwart)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is dus om muziek te luisteren op kantoor, waarbij ik op maandag zeker noice-cancelling wil gebruiken (veel volk op de vloer dan).