Ik zoek een?
Soundbar
Wat is je budget?
Maximaal €1000, liefst goedkoper
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk voor kijken van tv, films, series en gaming
Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: Samsung Cinematic Q-series Soundbar HW-Q990B
Momenteel ben ik in het bezit van een Jamo 5.1 set (type weet ik zo even niet) deze gebruik ik icm met een Pioneer VSX-832 receiver en een LG 55C7 (2018). Opzich bevalt alles wel prima,maar willen graag de overstap maken naar een soundbar. Puur omdat we het wat strakker in huis willen, minder kabels etc.
Qua gaming gebruiken we een PS5 en een Nintendo Switch.
Mijn oog is gevallen op de Q990 van Samung, puur door de goede prijs / kwaliteit verhoudingen. Positieve revieuws. Soundbar met dolby atmos.
Wat vinden jullie van deze keuze, gaan voor de samsung of misschien toch ander merk / type?
Soundbar
Wat is je budget?
Maximaal €1000, liefst goedkoper
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk voor kijken van tv, films, series en gaming
Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: Samsung Cinematic Q-series Soundbar HW-Q990B
Momenteel ben ik in het bezit van een Jamo 5.1 set (type weet ik zo even niet) deze gebruik ik icm met een Pioneer VSX-832 receiver en een LG 55C7 (2018). Opzich bevalt alles wel prima,maar willen graag de overstap maken naar een soundbar. Puur omdat we het wat strakker in huis willen, minder kabels etc.
Qua gaming gebruiken we een PS5 en een Nintendo Switch.
Mijn oog is gevallen op de Q990 van Samung, puur door de goede prijs / kwaliteit verhoudingen. Positieve revieuws. Soundbar met dolby atmos.
Wat vinden jullie van deze keuze, gaan voor de samsung of misschien toch ander merk / type?