Graag zou ik wat advies willen over een geschikte cursus die naast een drukke baan in de avonduren te doen is. Doel is mijn kennisniveau van ICT en netwerkbeheer op onderdelen bij te schaven en te vergroten.
Ben zelf werkzaam in de AV als Technical Application Engineer. Heb een HBO Elektrotechniek opleiding afgerond in de tijd dat de Atari 1024 ST een gangbare computer was en een 5.25" harde schijf van 40 MB (!!) voor een XT of AT 1000 gulden kostte. Ik heb (vind ik zelf
) een behoorlijke kennis van computers, operating systems, netwerken, etc., maar doordat de kennis in de hobbysfeer is opgedaan bestaat die kennis uit gedeeltes die ik op dat moment nodig had voor mijn hobbyproject.
Is het CompTIA-pakket een goed idee?
Ik denk dat ik ongetwijfeld bij zal leren, maar een hele les over IPv4 lijkt mij voor mij persoonlijk wat onzinnig, bijvoorbeeld.
Dank!!
Ben zelf werkzaam in de AV als Technical Application Engineer. Heb een HBO Elektrotechniek opleiding afgerond in de tijd dat de Atari 1024 ST een gangbare computer was en een 5.25" harde schijf van 40 MB (!!) voor een XT of AT 1000 gulden kostte. Ik heb (vind ik zelf
Is het CompTIA-pakket een goed idee?
Ik denk dat ik ongetwijfeld bij zal leren, maar een hele les over IPv4 lijkt mij voor mij persoonlijk wat onzinnig, bijvoorbeeld.
Dank!!
A77II