Ik zoek een?
Ik zoek een passende vervangende GPU voor mijn inmiddels daterende Gigabyte GTX1070. Ik speel voornamelijk VR simracing games met mijn Oculus Rift S. In Assetto Corsa en Dirt rally 2.0 moest ik de instellingen behoorlijk terugschroeven. In het begin vond ik dat nog niet zo een probleem, maar toen ik laatste zag hoe het er ook uit kan zien, toch besloten te upgraden.
Naast het (VR) gamen, gebruik ik mijn pc ook voor het maken van video's voor het rallyteam mbv Sony vegas. Heel af en toe bewerk ik wat foto's in Lightroom of Photoshop.
De 1070 is inmiddels verkocht en ik heb zelf al rond gekeken en mij lijken de RTX3070 of RX6800(xt) passende kaarten. Maar ik hoor het graag als iemand een andere passende kaart heeft.
Ook mijn huidige beeldscherm heeft een upgrade gekregen.(Van Iiyama ProLite E2209HDS naar Iiyama G-master GB3266QSU). Deze gebruik ik voor GTA 5, Maffia III en Tom Clancy's The Division.
Wat is je budget?
Tussen de 400 en 500 euro wil ik er ongeveer aan uitgeven voor een tweedehands kaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf altijd goede ervaringen met Asus en Gigabyte gehad. Maar sta open voor andere merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige setup:
CPU: Ryzen 7 2700x
uitvoering: AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed
Mobo: Asus ROG STRIX B450-F GAMING moederbord
uitvoering: ASUS ROG Strix B450-F Gaming
Ram: 2x CMK16GX4M2B3200C16 (totaal 32gb)
uitvoering: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
Opslag: 2x NVME Samsung 970 500gb
Huidige GPU: Gigabyte GTX1070 8gb
Voeding: OCZ ModXStream Pro 700W
uitvoering: OCZ ModXStream Pro 700W
Case: Fractal Design Meshify C
uitvoering: Fractal Design Meshify C
Verder speel ik met een eigen gebouwde Playseat en voor GTA-V e.d. aan mijn bureau ernaast op het scherm
Bedankt voor het meedenken!
Gr.Casper
Ik zoek een passende vervangende GPU voor mijn inmiddels daterende Gigabyte GTX1070. Ik speel voornamelijk VR simracing games met mijn Oculus Rift S. In Assetto Corsa en Dirt rally 2.0 moest ik de instellingen behoorlijk terugschroeven. In het begin vond ik dat nog niet zo een probleem, maar toen ik laatste zag hoe het er ook uit kan zien, toch besloten te upgraden.
Naast het (VR) gamen, gebruik ik mijn pc ook voor het maken van video's voor het rallyteam mbv Sony vegas. Heel af en toe bewerk ik wat foto's in Lightroom of Photoshop.
De 1070 is inmiddels verkocht en ik heb zelf al rond gekeken en mij lijken de RTX3070 of RX6800(xt) passende kaarten. Maar ik hoor het graag als iemand een andere passende kaart heeft.
Ook mijn huidige beeldscherm heeft een upgrade gekregen.(Van Iiyama ProLite E2209HDS naar Iiyama G-master GB3266QSU). Deze gebruik ik voor GTA 5, Maffia III en Tom Clancy's The Division.
Wat is je budget?
Tussen de 400 en 500 euro wil ik er ongeveer aan uitgeven voor een tweedehands kaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf altijd goede ervaringen met Asus en Gigabyte gehad. Maar sta open voor andere merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige setup:
CPU: Ryzen 7 2700x
uitvoering: AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed
Mobo: Asus ROG STRIX B450-F GAMING moederbord
uitvoering: ASUS ROG Strix B450-F Gaming
Ram: 2x CMK16GX4M2B3200C16 (totaal 32gb)
uitvoering: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
Opslag: 2x NVME Samsung 970 500gb
Huidige GPU: Gigabyte GTX1070 8gb
Voeding: OCZ ModXStream Pro 700W
uitvoering: OCZ ModXStream Pro 700W
Case: Fractal Design Meshify C
uitvoering: Fractal Design Meshify C
Verder speel ik met een eigen gebouwde Playseat en voor GTA-V e.d. aan mijn bureau ernaast op het scherm
Bedankt voor het meedenken!
Gr.Casper