-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Wat een onzinne berekening zeg... betaal je ook evenveel als prepaid aan gesprekskosten per minuut dan ?Op donderdag 30 augustus 2001 19:42 schreef zedonite het volgende:
Ik heb een gratis abonnement met Ben Vaak, ik betaal 50 gulden per maand (2jarig abonnement), ik ben dus stom geweest: Ik betaal totaal in ieder geval f1.200,- voor die telefoon (24 maanden x f50,-)
Heb je die abo deze week afgesloten? En met welke telefoon en voor hoeveel heb je die?Op donderdag 30 augustus 2001 19:42 schreef zedonite het volgende:
Ik heb een gratis abonnement met Ben Vaak, ik betaal 50 gulden per maand (2jarig abonnement), ik ben dus stom geweest: Ik betaal totaal in ieder geval f1.200,- voor die telefoon (24 maanden x f50,-)
in hongkong ben ik goedkoper uit.
maar ga nog wel ff een gratizz abbo aanschaffen
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
moet je ben bellen en dat zeggen, ik had een paar maanden 50% korting! (het is iedergeval wat!)Op donderdag 30 augustus 2001 19:51 schreef zedonite het volgende:
Ik heb 8210, ben vaak en alleen aansluitkosten betaald... Ik was ff vergeten te zeggen dat ik 150 belminuten per maand heb. Maar heel slecht bereik
Okee dan! Dat wilde ik even weten. Is het bij elke winkel? O.a. Belcompany, PhoneHouse, T For Telecom etc. ?Op donderdag 30 augustus 2001 19:51 schreef zedonite het volgende:
Ik heb 8210, ben vaak en alleen aansluitkosten betaald... Ik was ff vergeten te zeggen dat ik 150 belminuten per maand heb. Maar heel slecht bereik
Ik ga morgen ook nog even snel!
Ik moet alleen weten welke winkels die aanbieding doen met gratis Nokia 8210, met Ben Vaak, of d* allin 180.
Ze waarschuwden me wel in de winkel dat bij debitel over een week ofzo de prijzen zouden stijgen
Inderdaad...
Wie heeft er deze week nog 1 aangeschaft !?
Het geldt overigens niet voor abonnementen. De prijzen van de telefoontjes zelf gaan stijgen ...Op vrijdag 31 augustus 2001 00:40 schreef mafiasven het volgende:
ik hou t bij prepay
voorlopig dus nog geen abbo voor mij
Maar de subsidie valt grotendeels weg. dus de internet aanbieders zullen minder sponsorren!! In feite worden de abbo dus wel duurder.Op vrijdag 31 augustus 2001 07:30 schreef Smarron het volgende:
[..]
Het geldt overigens niet voor abonnementen. De prijzen van de telefoontjes zelf gaan stijgen ...
Verwijderd
jeps dat bedoelde ik ook.. mijn abbo wat ik namelijk van plan was te halen koste eerst met subsidie nog maar 19 gulden per maand terwijl dat nu 30 is tja dan laat maarOp vrijdag 31 augustus 2001 08:44 schreef Speedyb het volgende:
[..]
Maar de subsidie valt grotendeels weg. dus de internet aanbieders zullen minder sponsorren!! In feite worden de abbo dus wel duurder.
Niet de telefoonproducenten, maar de telecomproviders (KPN, Libertel, Telfort, Ben en Dutchtone) verdienen niet genoeg...Op vrijdag 31 augustus 2001 11:27 schreef bavara het volgende:
Waar slaat het eigenlijk op dat die dingen duurder worden? Verdienen Nokia, Ericsson, Siemens enzo nog niet genoeg?
Verwijderd
En ik heb hier ook nog oa 3 Siemens van de postbank liggen ....
Verder heb ik net nog mooi op tijd een telefoon gekocht, dus ik kan weer een jaartje vooruit
Verwijderd
Die telecomproviders hebben geen donder verdiend aan die goedkope telefoons. Voorbeeld; een nokia x, verkoopwaarde zonder abbo 600,- nu voor 300,- met 1 jaarabbonent van 25,- per maand. De 300,- verschil zijn die 12x25,- Ook dat soort constructies bij de pre-paids, De meeste mensen hebben geef flauw benul wat de echte waarde van het mobieltje is, want hij was maar Hfl 1,- in combinatie met...Op vrijdag 31 augustus 2001 20:17 schreef TweakersOnly het volgende:
Niet de telefoonproducenten, maar de telecomproviders (KPN, Libertel, Telfort, Ben en Dutchtone) verdienen niet genoeg...
Nederland is verzadigd en kan er weer normaal gedaan worden met de prijzen van die dingen. Mooi, dan is het ook afgelopen dat elke jojo met de meest exclusieve telefoon rondloopt. Ik zal het al helemaal gebeuren dat de nieuwe 8310 bij een pak wasmiddel wordt weggegeven i.p.v boven de 1000,- wat hij werkelijk kost.
Verwijderd
Ik kan wel twee jaar vooruit.Op vrijdag 31 augustus 2001 22:23 schreef Bigs het volgende:
Ah, dus door jou (maarten) was de Postbank zo snel door die telefoons heen. (niet aardig dus).
Verder heb ik net nog mooi op tijd een telefoon gekocht, dus ik kan weer een jaartje vooruit
Kan ik gelijk er weer een paar jaar tegen aan dacht ik zo
Hoeveel heb je moeten bijbetalen ?Op zaterdag 01 september 2001 01:24 schreef Basz19 het volgende:
Heb gisteren een Nokia 8850 Gold Edition besteld met een Ben Vaak abbo...
Kan ik gelijk er weer een paar jaar tegen aan dacht ik zo
Verwijderd
Verwijderd
en heeft al flinke kwalen en gebreken...
Ik zal er dus zeker aan moeten, een Samsung heeft
m'n voorkeur...
Het toestel was 1179 met dat abbo.
Alleen de abbo-kosten moeten er ook nog bij (88,15)
Maar dan heb je ook gelijk een mooi toestel...
Jezus! Heb je dat nog over voor een GSM-toestel ?! Ik heb maar een 8210 voor me vriendin gehaald. Was gratis met een d* allin 180 abo. Gelukkig voor de prijsverhogingen!Op zaterdag 01 september 2001 21:10 schreef Basz19 het volgende:
Vraag: Hoeveel moet je bij betalen?
Het toestel was 1179 met dat abbo.
Alleen de abbo-kosten moeten er ook nog bij (88,15)
Maar dan heb je ook gelijk een mooi toestel...
Het is gelijk ook een mooi toestel en ik kan er weer even tegen aan qua telefoon.
Daarom neem ik ook een 2 jarig abbo.
Ik heb van de week maar een allin180 van d* genomen met een gratis 8210, voor 1 jaar.
Ik vind dat je een beetje ben afgezet.
Wat heeft die telefoon nou wat een 8210 niet heeft voor dat prijsverschil?
Maar ik vind de 8850 ook mooier dan de 8210 die ik nu nog heb...
En je krijgt er natuurlijk allerlei dingen bij!
Helaas lees ik nu op hun site dat die prijs begint bij NLG 1900,=
Eerst eens vragen wat voor abbo je daar nou precies bij krijgt. Maar het is wel schrikken hoor.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
maar ik schrok me die dag rot toen ik de prijswijziging zag.
dus ik peerde m snel nog naar dixtone met de stille hoop dat de prijsdoorvoering nog niet erdoorheen was en jahoor
heb nu een d*tone allin 180 met samsung a300
scheelde me toch dik 230 gld met die nieuwe prijs
ik was dus erg blij
kan ik de komende jaar nog vooruit heb nog de 8210 maar die vind ik echt allang weer
Ik snap btw niet waarom er nog zoveel mensen 8210 geil zijn
t is echt 1 van de slechtste en overgewaarde toestel dat er bestaat, slechte kwaliteit in display, ontvangst, slechtste kwaliteit kwa geluid, ga maar s na hoe oud dat toestel eigenlijk al niet is, superweinig opties (alleen belmelodietjes zijn er in overvloed).
1 van de meest gerepareerde toestellen ook denk dat die wel een nr 1 plek verdient, meestal valt t hele display weg.
dus conclusie de 8210 is
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
(ps als het teveel offtopic is start ik wel een nieuw topic)
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Zijn er denk ik wel veel. Eentje kan ik er wel opnoemen. Toch de 7110 van Nokia. Ken niet zoveel andere merken, maar velen vinden dit een groot lomp ding, terwijl ik er juist erg veel plezier van heb gehad en nog steeds eigenlijk! Heel functioneel en daar gaat het voor mij wel om.Op maandag 03 september 2001 08:42 schreef sigma01 het volgende:
Wat is dan de meest ondergewaardeerde phone?
(ps als het teveel offtopic is start ik wel een nieuw topic)