Toon posts:

Storing Boschkookplaat

Pagina: 1
Acties:

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05:00
Ik heb momenteel een storing aan de linkerkant van mijn kookplaat. Bosch PXV875DC1E
Het storingsnummer is E0135 . Ik heb al de stekker uit de kookplaat gehad maar helpt niet.
Het specifieke storingsnummer kan ik ook nergens terug vinden.
Weet iemand wat te doen of word het een monteur.

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-02 20:02
Weet niet of het dezelfde storing was qua code maar volgens mij hebben wij dezelfde plaat. Doet de plaat het niet of de bediening niet? Heb bij ons destijds monteur laten komen (binnen garantie periode) is toen kosteloos nieuwe printplaat ingekomen.

• picardo
De linker 2 kookgedeeltes doen het niet. De rest kan ik gewoon op koken.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Als het enkel de linkerkant is, heb je niet gewoon een elektra probleem? Heb de plaat niet opgezocht (ik ben zó lui), maar veel inductieplaten hebben, mits ze meerfase aangesloten zijn (eigenlijk zelfs als ze met een doorlus aansluiting zijn aangesloten), 'een fase per heflt' als configuratie. Alles in de meterkast nog wel goed? Aansluiting aan de plaat misschien defect?

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:26
Even Bosch bellen. Bij mij werkte hele display niet meer. Was uit garantie maar is onder coulance gratis vervangen.

Schijnt probleem geweest te zijn met productie bij deze platen wist de monteur toen te vertellen.

Weet niet of ze nog steeds onder coulance doen. Maar zou dat even checken.

[Voor 16% gewijzigd door Highfive95 op 15-01-2023 16:56]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

picardo schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:22:
Ik heb momenteel een storing aan de linkerkant van mijn kookplaat. Bosch PXV875DC1E
Het storingsnummer is E0135 . Ik heb al de stekker uit de kookplaat gehad maar helpt niet.
Het specifieke storingsnummer kan ik ook nergens terug vinden.
Weet iemand wat te doen of word het een monteur.
Is het niet E0513 ?

https://www-kuechen--foru...x_tr_hl=nl&_x_tr_pto=wapp

https://forum-teamhack-de..._x_tr_pto=wapp#post326469

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• picardo
Nee Het is echt E0135

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Aanwijzingen
■ Wanneer op het display “ verschijnt, moet de
sensor van de bijbehorende kookzone ingedrukt
worden gehouden om de storingscode te kunnen
aflezen.
■ Staat de storingscode niet vermeld in de tabel, haal
de stekker van de kookplaat dan uit het stopcontact,
wacht 30 seconden en sluit hem vervolgens
opnieuw aan. Verschijnt de indicatie opnieuw, neem
dan contact op met de technische servicedienst en
geef de exacte storingscode op.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee