Toon posts:

IIyama s900mt1 kleuren!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar ben ik weer hor!

Ik vind de kleuren op mn s900mt1 nog al wat zielig, ik zie het graag wat leuker, daarom ben ik aan de kleurtjes gaan rotzooien, maar ik weet de default settings niet meer.

En misschien dat iemand een goede kleur instelling voor me heeft??

Alvast bedankt! Voor de rest btw een prima ding die s900 mt1!

En weet iemand van de tweakers btw of het slecht is om een monitor op zijn amx resolutie te draaien?

Op de doos stond 1600x1200 bij 75 hz, en hij kan 2048x1536@60 denk ik.

Is die laatste resolutie slecht?

Verwijderd

Ik denk dat je eerder jezelf de vraag moet stellen of die resolutie nuttig is :)
1600x1200 is op een wat goedkopere 19" IMHO al niet echt lekker kijken meer en 60Hz is helemaal irritant.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Bij die Pyama's zit er er met een bepaalde knoppenreeks een reset functie op, hier kan je dus alles mee terug zetten :)

Voor de juiste combinatie moet je ff zoeken want die weet ik zo ook niet...

Alle proemn in n drek

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

usercolor: r= 71
b= 64 :? ofzo

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
doe Menu, dan 2 keer naar links, dan weer Menu. Als het goed is heb je nu de Recall functie aangeroepen, en dat zijn de defaults :)

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, het werkt, ik vraag me alleen nog af of de hoogste reso slecht is, omdat ik er een tijdje op gedraaaid heb in CFS2!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
Ik dacht altijd dat deze monitor maximaal 1600 X 1200 trok. Dat staat ook op de IIyama site.
Bovendien denk ik ook niet dat je echt het verschil ziet tussen 1600X1200 en 2048x1536, dus waarom zou je het risico lopen?

Mijn Firewizzie

Pagina: 1