Toon posts:

vakgebied badge

Pagina: 1
Acties:

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 07-02 06:44
Ik lees vaak topics over technische onderwerpen op Tweakers. Vaak komen er uiteenlopende reacties op een vraag voorbij. Misschien is het handig om een badge met een door de forumleden zelf in te vullen vakgebied te plaatsen. Forumleden kunnen dan in hun eigen profiel zijn/haar vakgebied/beroep invullen. In een topic over een elektrische installatie kan je dan een reactie van een elektricien serieuzer nemen dan een reactie van bijvoorbeeld een koekenbakker. Een vraagsteller ziet dan ook eerder welk advies hij of zij het beste op kan volgen.
Uiteraard is het niet te controleren of het ingevulde beroep/vakgebied ook naar waarheid is ingevuld.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-02 11:57
Je kan in je profiel invullen wat je beroep is, dus als mensen dat willen weten, kan je daar altijd kijken. Jij hebt daar zelf overigens niets ingevuld...

En dan nog wat, wat is er mis met koekenbakkers?

iRacing Profiel

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 07-02 06:44
Met koekenbakkers ik niets mis, zelf accepteer ik graag koekies ;)
Maar een koekenbakker zal vermoedelijk minder kennis hebben van elektrische installaties dan een elektricien.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:53

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Een koekenbakker zal meestal wel andere zaken bijv. hoe een industriële oven werkt, maximumtemperatuur en wat levensduur is etc.

Ik heb zelf civiele techniek gestudeerd, maar aan mij moet je niets vragen over hoe huizen gebouwd en waaruit ze bestaan.

[Voor 32% gewijzigd door MedionAkoya op 14-01-2023 23:30]

Trein?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Zoiets bestaat al, het heet een karmabadge:
https://tweakers.net/info/faq/karma/

Wise enough to play the fool

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

En dat karmabadge systeem is wel een beetje kapot toch? In topics waar ik veelvuldig post (en karma scoor) krijg ik nooit een karmabadge omdat die topics nu eenmaal bemand worden door een userbase die er toevallig al 10 jaar zit. Op het moment dat ik 100 extra karma heb verdiend op het specifieke onderwerp dan hebben de al aanwezige karmakoningen en -keizer ook 100 extra verdiend. De enige manier waarop je dan nog karmakoning kunt worden op een onderwerp is als een reeds aanwezige karmakoning gewoon stopt met posten over dat onderwerp...

☀️ 18 Panelen | 🔋 5,8 kWp | ⚡ SolarEdge SE6K

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee