DLI dealer dag

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
(Ja, is op D0C ook al geweest maar ik was niet zeker dus dan maar op alle twee)

Ik ben (me broer is dealer) naar een dealer dag geweest. :) Heel veel promotiemateriaal, ik heb dus 6 shirts mee :) Ook veel nieuwe mobo's en zow waren er te zien.

Ook de ABIT KG7-RAID. Prachtbord. Echt. Is spijtig genoeg wel hetzelfde verhaal als met de A7M266: In de sample prerelease (hetgeen ik dus heb mogen aanschouwen) een DIP-switch aanwezig. Deze heb ik, euhh, "getest" (>:)) en het blijkt dus een multiplier DIP te zijn. Verder wist de vriendelijke jap die er bij stond te zeggen dat die in de uiteindelijke versie er af zal worden gehaald. (:'() Maar is natuurlijk nog wel een oplossing: de soldeerbout (:P)

Echt heel veel toffe dinges te zien. Nu heb ik ook een nieuwe garderobe: (:P) AMD t-shirt, polo van SMC, etcetc. Errug de moeite waard. Ook vond ik er een stand van Cherry (keyboards en mouses) en daar vond ik een "compact" keyboard die binnenkort mijn koffer zal sieren en ook een zwart keyboard dat heel mooi staat bij me gespoten kast :)

Verder is er maar 1 kraam dat me niet beviel. EagleTec ofzowiets. Errug goedkope moederborden die 2 weken meegaan. (na de wegwerpcamera, wegwerpGSM, nu ook het wegwerp MOBO! :+) Er was ook een gast die alles daar vriendelijk uitlegt, en dan komt er een hollander (sorry voor alle hollanders, ik veralgemeen hier niet) die dan ineens begint te lullen over een P4 200GHz. Intel heeft wel al een experimentele chip gemaakt op 200GHz (wist me broer te vertellen) maar dat was een zielig Not-poortje een geen P4 (dat van die not poort: toevallig de not poort met "nanotubez" ofzow van IBM :?) Dialoogje:
:+ (hij dus) : Ah ja, welkom bij EagleTec.
:) (ik dus) : Ja, ik z...
:+ : Jaja, we hebben dier de laatste nieuwe mobo's. Erg goedkoop vandaag de dag.
* Hij haalt een boekje boven, vergelijkt prijzen maar prijzen van hem zijn in DMARK en de vergelijkende prijzen zijn in NLG. Weet niet of u het weet maar 1 dmark is plusminus 2 gulden...
:) : OK, maar hoe zit het met technologie?
:+ : Helemaal P4 200GHz compilant!
* lvh is rap weg

Verder ook nog BBQ en drankjes enzow. Apacer Abit en AMD waren er te zien. Iiyama, nieuwste videokaarten, etc.

Wel nog 1 ding, ik dacht altijd dat de Antec (die met het deurtje) lelijk en onhandig waren, als u dit denk, denk dan nog eens! Heb ze van dichtbij gezien en zijn echt toffe kasten: veel plaats voor fans enzow... Vanbinnen ook nix qua sherpe randjes. Met mijn YeongYang heb ik de sop van me vinger gesneden: die dingen snijden beter dan een stanley mes... Verder werkt deze kast ook met rails, maar die moet je niet gaan zoeken, ze zitten allemaal netjuhs in de kast. Errug mooi.

GVD wat is het toch handig om een dealer te kennen :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gewoon bij 1 topic houden -0> [topic=216859/1/100] :).

• Bulldog
  • Niet online
Dicht.

Verwijderd

Hij is nog open :? :)

• Bulldog
  • Niet online
Nog een keer dicht :P ;).

Dicht.

Dit topic is gesloten.