Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VarioDriver
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14-01-2023
Goedemiddag allemaal,

Onlangs hebben we op ons werk allemaal een telefoon van de zaak/nieuwe nummers gekregen. Nu vind ik het werken met 2 telefoons niet bepaald fijn. En is mijn huidige telefoon (enkele series) nieuwer dan de telefoon die ik via het werk heb gekregen.

Nu wist ik dat er in mijn Iphone 13 mini geen 2 simkaarten kunnen, maar las ik iets over e-sim.

Ik zou graag hier meer informatie over willen hebben hoe het nu precies werkt, kan ik een nummer primair houden voor het bellen en bijvoorbeeld de e-sim primair maken voor mobiele data? Aangezien we niet unlimited data hebben van het werk en ik nogal veel applicaties moet beheren (deels zakelijk en deels prive), vraag ik me af of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:18
VarioDriver schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 16:22:
Goedemiddag allemaal,

Onlangs hebben we op ons werk allemaal een telefoon van de zaak/nieuwe nummers gekregen. Nu vind ik het werken met 2 telefoons niet bepaald fijn. En is mijn huidige telefoon (enkele series) nieuwer dan de telefoon die ik via het werk heb gekregen.

Nu wist ik dat er in mijn Iphone 13 mini geen 2 simkaarten kunnen, maar las ik iets over e-sim.

Ik zou graag hier meer informatie over willen hebben hoe het nu precies werkt, kan ik een nummer primair houden voor het bellen en bijvoorbeeld de e-sim primair maken voor mobiele data? Aangezien we niet unlimited data hebben van het werk en ik nogal veel applicaties moet beheren (deels zakelijk en deels prive), vraag ik me af of dit mogelijk is?
Ja dat is mogelijk, zo heb ik het nu ook ingesteld.

E-Sim > Prive
Fysieke Sim > Zakelijk

Je kunt inderdaad instellen dat je data alleen van je zakelijke bundel wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

VarioDriver schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 16:22:
Goedemiddag allemaal,

Dual-sim gebruiken met een eSIM

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VarioDriver
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14-01-2023
MartijnMartijn schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 16:24:
[...]

Ja dat is mogelijk, zo heb ik het nu ook ingesteld.

E-Sim > Prive
Fysieke Sim > Zakelijk

Je kunt inderdaad instellen dat je data alleen van je zakelijke bundel wordt gebruikt.
Top! Dankje, en ik neem aan dat je het ook andersom in kan stellen :*)