Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Sorry voor de topic kick van een topic van bijna 3 jaar oud, maar ik heb precies dezelfde vraag
Ik heb er een 100v versterker van, zit in de verhuur. Doet zijn werk prima is zeker prof materiaal.
Dat was een eigen merk van Tandy cq. Radio Shack. Echt eind jaren 60 begin 70. Tandy bestaat in NL niet meer, Radio Shack is in de USA nog steeds te vinden.
[ Voor 35% gewijzigd door Guardian Angel op 30-04-2004 22:28 ]
ARME AOW’er
Wij hebben zelf wat dingen van radio-shack uit de vs meegenomen, dit is echt prima spul... verder heeft een vriend geloof ik realistic, t klinkt iig ergg lekker altijd
Ik heb er verschillende zend/onvangst app van...
werken echt perfect, als hun audio net zo goed is, geen probleem, gewoon doen.
werken echt perfect, als hun audio net zo goed is, geen probleem, gewoon doen.
Making an ass of myself since the 70's
realistic was zeker geen A merk.
Maar slecht? nee.
Maar slecht? nee.
Wise enough to play the fool
ik heb hier een versterker staan van Realistic speeld zeer goed vind ik.
Het is overigens een Sta-2250 Quartz Locked Digital Synthesized Am/Fm Rreceiver.
Ik weet er eigenlijk totaal nix over buiten dat het wel heel goed & warme bas kan produceren
Het is overigens een Sta-2250 Quartz Locked Digital Synthesized Am/Fm Rreceiver.
Ik weet er eigenlijk totaal nix over buiten dat het wel heel goed & warme bas kan produceren
Anoniem: 25556
definieer 'goed merk'. Duurzaam is het wel, maar goed qua geluidskwaliteit niet echt..
Anoniem: 50944
Wat is goed?
Dit is nogal subjectief en voor iedereen dus wel anders. Daarom heeft het ook weinig zin om te vragen of anderen het een goed merk vinden.
Dit is nogal subjectief en voor iedereen dus wel anders. Daarom heeft het ook weinig zin om te vragen of anderen het een goed merk vinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.