Ik heb al een aantal.jaar een pvc vloer en daar zijn in de loop der tijd strepen op gekomen. Die strepen kreeg ik er met geen mogelijkheid af. De laatste tijd vindt mijn zoontje het leuk om met zijn sokken over de vloer te glijden. Hierdoor zijn er veel meer strepen bijgekomen. Ik heb een stukje met een wondersponsje en water schoongemaakt. De glanzende laag is weg, en de strepen ook. Ik vermoed dat er een soort coating op de vloer zit waardoor de vloer een beetje glint, ondanks dat de vloer mat moet zijn. Wat mij betreft haal ik de hele coating weg. Ik vind een matters vloer mooier en de strepen zijn dan ook weg. Omdat dit vermoedens zijn en niet helemaal zeker ben van mijn zaak zou ik graag advies inwinnen. Weet iemand of ik het bij het juiste eind heb en of het kwaad kan als de coating verwijderd word?
Op onderstaande foto is de vloer te zien. Tussen de pijltjes het gebied wat met een wondersponsje is schoongemaakt.
Op onderstaande foto is de vloer te zien. Tussen de pijltjes het gebied wat met een wondersponsje is schoongemaakt.
:strip_exif()/f/image/W9Gsrmdj6twDSnhwiSXeZiHn.jpg?f=fotoalbum_large)