Welke tv voor PS5

Pagina: 1
Acties:
  • 1.956 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo 1948
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mijn vraag
...
Welke tv, led, qled of oled geeft het beste en mooiste beeld bij mijn PS5, ik twijfel erg welke tv ik moet kopen, Hopelijk zitten hier de ervarings deskundige, ik zoek een 43 inch.rond de 700/800 euro
Relevante software en hardware die ik gebruik
...PS5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...zoekende

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TechFox
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:57
Hey,

Dit is een van de beste die er is voor wat jij zoekt. De LG C2 42 inch. Kost rond de 1000 euro maar heeft een HDMI 2.1 dus kan je PlayStation goed mee samen werken. Gaat tot de 120 frames en heeft vvr.

Ook voor gewoon tv kijken een fantastische beeldscherm.

Enigste nadeel is OLED dat op termijn gevoelig kan zijn voor inbranden bij verkeerd of langdurig zelfde beeld laten zien. Maar dit is zeldzaam en bij normaal gebruik zowel uitgesloten.

Tweakers heeft een mooie review over onder andere deze tv gedaan. Zeker een aanrader om te kijken. review: LG C2- en G2-tv - Oled weer beter, maar ook duurder

uitvoering: LG C2 42" (donkerzilveren voet) Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo 1948
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Super, bedankt voor je snelle reactie. Wel wat boven mijn budget, maar zeker een overweging waard. Voor de beste prijs zal ik eens even Googlen, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hoi,

Ik mis een beetje wat je zelf al gevonden hebt, dit is wel een beetje erg weinig eigen inzet.
Daarbij: hoewel je een tv zoekt voor bij je console, blijft het primair een vraag over TV's, die beter in Televisies, projectors & mediaspelers past. Kijk daar even rond, daar is al een hoop informatie te vinden.

Deze gaat dan ook dicht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.