Toon posts:

ASRock B560M Steel Legend / M.2 Key E slot

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Urbanized
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 20:58
Hallo Tweakers,

Iemand ervaring met een Wi-Fi module op de M.2 slot? Is het bereik goed en betrouwbaar? Of is het verstandiger de alom bekende Wi-Fi-adapter aan te schaffen?

Ik wil namelijk mijn smart TV als draadloos (Miracast) beeldscherm gebruiken.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10
ASRock B560M Steel Legend
i5-11600K
LG Smart TV

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik gebruik nu een oude Wi-Fi-adapter met storende verbinding.

Ik geloof ergens gelezen te hebben dat de onboard graphic card geen Miracast ondersteunt. Zal dus een externe grafische kaart er nog bij moeten halen?

Beste antwoord (via Urbanized op 14-01-2023 01:23)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:44
O, wacht ff. Sorry. Er zit een apart Wifi M2 slot midden tussen de PCI-e sloten op dat bord. Daar heb ik overheen gekeken. Ik dacht dat je een netwerk kaartje in de M2 sloten voor opslag bedoelde. Ja, daar kan zo'n M2 netwerkkaartje in. uitvoering: Intel Wi-Fi 6 Gig+ Desktop Kit

[Voor 11% gewijzigd door Uszka op 13-01-2023 23:25]

Alle reacties

• Uszka
Urbanized schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:23:

Iemand ervaring met een Wi-Fi module op de M.2 slot?
Werkt niet en past niet. Netwerk M2 kaartjes hebben een A-E key en M2 voor opslag is B, M of B&M key.

• Urbanized
Uszka,

Dat is gek. Een plekje maken op een moederboard zodat ze uiteindelijk niet passen. Je hebt mij in ieder geval het kopen (lees:geld weggooien) bespaard.

Thanks.

[Voor 3% gewijzigd door Urbanized op 13-01-2023 23:17]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Uszka
O, wacht ff. Sorry. Er zit een apart Wifi M2 slot midden tussen de PCI-e sloten op dat bord. Daar heb ik overheen gekeken. Ik dacht dat je een netwerk kaartje in de M2 sloten voor opslag bedoelde. Ja, daar kan zo'n M2 netwerkkaartje in. uitvoering: Intel Wi-Fi 6 Gig+ Desktop Kit

[Voor 11% gewijzigd door Uszka op 13-01-2023 23:25]

• Urbanized
Geen probleem, we blijven mensen he :-) Dank voor de link.

Ik heb deze getroffen op Tweakers: uitvoering: Intel Wi-Fi 6 AX200 (no vPro) Ik zal er zeker nog de antennes etc erbij nodig hebben neem ik aan? Het product in jouw weblink is wel compleet, toch?

[Voor 65% gewijzigd door Urbanized op 14-01-2023 01:28]

• Uszka
Wat ik link is idd compleet met antennes en bracket.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee