Mijn vraag
Sinds een aantal weken heb ik op mijn desktop problemen met Citrix. Het scherm (alleen Citrix window) geeft roze/groene blokken over het scherm en is daarmee onwerkbaar. Daarvoor heeft het altijd goed gefunctioneerd.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WZ3Nr8lhvNz2NZuA0HJVbCuI.jpg?f=user_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 en de nieuwste versie Citrix Workspace
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Windows systeemherstel naar 1,5 maand geleden.
- oudere versies Citrix geïnstalleerd.
- andere videokaart drivers
- andere videokaart
- 2e installatie (dualboot) Windows 10, probleem hetzelfde.
Op mijn laptop heb ik dit probleem niet, maar dat scherm is echt te klein om fatsoenlijk met de applicaties te werken.
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik heb op het Citrix forum zelf ook de vraag gesteld, maar daar wordt sowieso weinig actief gereageerd op het forum
Sinds een aantal weken heb ik op mijn desktop problemen met Citrix. Het scherm (alleen Citrix window) geeft roze/groene blokken over het scherm en is daarmee onwerkbaar. Daarvoor heeft het altijd goed gefunctioneerd.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WZ3Nr8lhvNz2NZuA0HJVbCuI.jpg?f=user_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 en de nieuwste versie Citrix Workspace
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Windows systeemherstel naar 1,5 maand geleden.
- oudere versies Citrix geïnstalleerd.
- andere videokaart drivers
- andere videokaart
- 2e installatie (dualboot) Windows 10, probleem hetzelfde.
Op mijn laptop heb ik dit probleem niet, maar dat scherm is echt te klein om fatsoenlijk met de applicaties te werken.
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik heb op het Citrix forum zelf ook de vraag gesteld, maar daar wordt sowieso weinig actief gereageerd op het forum
[ Voor 4% gewijzigd door coolgoza op 13-01-2023 16:34 ]
Make everyday a good day!