Cs wil niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op mijn AMD Duron 900, 192 MB, Geforce 2 MX, wil ik mijn (gekochte) Half-life installeren. Dat gaat allemaal perfect. Dan download ik de update van Half-life (v 1.1.0.7). Dan probeer ik Counter-strike te installeren, maar daar gaat het fout.

Ik heb eerst de versie van de cistron ftp gedownload (ft2.cistron.nl). Die dee het niet. Hij gaf een melding in een Dos venster
code:
1
This program cannot be run in DOS-mode

:( grrrrrr
Dan maar een andere downloaden dacht ik. 1tje gedownload van strikerz.net , maar bij het installeren van de_rotterdam zegt ie dat er een error is ofzo. Abort of Retry (retry werkt niet). :( Grrrrr
Dan NOG maar een andere downloaden (vanaf clanbase). Hiermee gebeurt precies hetzelfde ;(

Ik wil CS-en :(
Wie helpt me?

Verwijderd

Eehhmmm.. Ooit van een OS gehoord.

• Lampie
Op donderdag 30 augustus 2001 19:11 schreef Casb het volgende:
Eehhmmm.. Ooit van een OS gehoord.
LOl, sorry, Win98 SE

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Halflife werkt dus wel? Als dat zo is waarom ga je niet naar de officiele site www.counter-strike.net en download je em daar. Ze hebben genoeg mirrors. Dat zou toch moeten werken dacht ik zo...

• Lampie
Op donderdag 30 augustus 2001 19:27 schreef Dannizman het volgende:
Halflife werkt dus wel? Als dat zo is waarom ga je niet naar de officiele site www.counter-strike.net en download je em daar. Ze hebben genoeg mirrors. Dat zou toch moeten werken dacht ik zo...
Ja, ik heb een paar links geprobeerd, dan krijg ik wrong FTP login ofzo, alleen strikerz.net mirror werkt. Maar dan is ie aan het installeren bij de_rotterdam en dan kapt ie ermee :(

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
installeer je niet per ongeluk de update van 1.0 naar 1.1 van +/- 35MB??? deed ik namelijk wel, toen zag ik dat ik de full version moest hebben van +/- 75MB.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Lampie
Op donderdag 30 augustus 2001 19:31 schreef axis het volgende:
installeer je niet per ongeluk de update van 1.0 naar 1.1 van +/- 35MB??? deed ik namelijk wel, toen zag ik dat ik de full version moest hebben van +/- 75MB.
Ik heb de file vannuh 87 MB.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Zou ook nog kunnen. Rechts in het lijstje op de frontpage moet je de bovenste hebben. CS 1.1 full. Toruwens geeft rotterdam een error tijdens het spel zelf, of tijdens de installatie? Als het tijdens het spel is moet je ff ergens kijken of je een nieuwe versie van die map kunt downloaden en installeren.

• Lampie
Op donderdag 30 augustus 2001 19:36 schreef Dannizman het volgende:
blabla
Hij geeft een error tijdens de installatie
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/redniggarulez/Clipboard.jpg

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

download het eens met een andere download manager. BV GetRight of DAP. Ik denk dat je download steeds corrupt is.

MechWarrior || Monsters Game

• Lampie
Op donderdag 30 augustus 2001 19:57 schreef GambitRS het volgende:
download het eens met een andere download manager. BV GetRight of DAP. Ik denk dat je download steeds corrupt is.
Ga ik dat ff proberen

Verwijderd

Dit klinkt misschien stom, heb je wel genoeg HD ruimte vrij?

• Lampie
Op donderdag 30 augustus 2001 21:34 schreef ds het volgende:
Dit klinkt misschien stom, heb je wel genoeg HD ruimte vrij?
K heb nog 4.5 gieg vrij op die schijf.

Verwijderd

krijg die foutmelding ook vaak als ik een mod of iets dl voor hl... :(

• Lampie
^^^

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Had ik laatst ook... Toen was mij fat tabel fout.... Dit had ik met verschillende downloads...

De fat tabel opnieuw aanmaken is wel een drastische oplossing, maar misschien is dat het...

Steam

Pagina: 1