Ik heb een BEN-vaak abonnement, en ik weet alleen dat je je resterende belminuten via Ben-online.nl kan opvragen. Maar kan dat ook via je telefoon? (Via 222 lukt het niet)
Dat is wel irritant, die is helemaal niet up-to-date. Maar misschien komt Ben nog wel met zo'n service..Op donderdag 30 augustus 2001 19:24 schreef mafiasven het volgende:
hmmz dan maar via internet dus
Verwijderd
khoop t voor jeOp donderdag 30 augustus 2001 19:28 schreef zedonite het volgende:
[..]
Dat is wel irritant, die is helemaal niet up-to-date. Maar misschien komt Ben nog wel met zo'n service..
Pas als (net zoals alle telco's) ze hun problemen/achterstand met billing hebben ingelopen (zal wel het komende halfjaar zijn met die nieuwe prijzen).
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Ik hoop het, ik denk dat Ben nog wel zal gaan groeien...Op donderdag 30 augustus 2001 21:12 schreef s3mt3x het volgende:
Pas als (net zoals alle telco's) ze hun problemen/achterstand met billing hebben ingelopen (zal wel het komende halfjaar zijn met die nieuwe prijzen).
Verwijderd
met dit probleem leef ik inmiddels al een jaar...
maarja, zonder bereik blijf je toch altijd je belminuten houden....
ik heb nu al 4 maanden achter elkaar 0 minuten opgemaakt... alleen omdat ik geen bereik heb hier...
Maarja, libertel rulez!
maarja, zonder bereik blijf je toch altijd je belminuten houden....
ik heb nu al 4 maanden achter elkaar 0 minuten opgemaakt... alleen omdat ik geen bereik heb hier...
Maarja, libertel rulez!
Pagina: 1