Er moet iemand zijn om de magie, de sfeer, de herinneringen vast te leggen. En bij dit soort evenementen draait alles om het kanaliseren van liefde en magie door middel van muziek.
Muziek wordt gespeeld door 10 DJ's met volledig uitgeruste visuals en verlichting, hetzij geleverd door de DJ of live gevisualiseerd. Elke DJ speelt een set van 30 minuten van hun gekozen genre, vaak EDM maar we krijgen ook rock en metal.
Het gebruikte platform is VrChat, mensen kunnen een volledig gemodelleerde 3D-wereld ervaren door een headset en controllers te dragen en erin rond te lopen.
Dit kan worden uitgebreid door extra trackers te dragen op voeten, middrift, ellebogen en dergelijke voor het volgen van het hele lichaam, vaak gedragen door mensen die willen dansen en alles willen vertalen naar VR.
De ingebouwde VrChat-camera kan worden ingesteld om foto's te maken van 720p tot 8K, normaal heb ik deze ingesteld op 4K.
Het is mogelijk om de zoom en het diafragma in te stellen voor de gewilde DOF.
De belichting staat vast en hoe het eruit komt te zien hangt af van de avatar en de wereldverlichting op dat moment. Diafragma is enkel voor DOF, heeft geen invloed op de belichting.
Schaduwen kunnen worden geclipped in de bestanden, maar voor zover ik weet geen highlights.
De belichting kan achteraf worden gewijzigd voor een dramatisch effect of om een te donkere afbeelding te redden.
Scherpstellen kan vol-automatisch, semi waar ik het scherpstelpunt zelf plaats of handmatig waar ik zelf moet scherpstellen.
Grootste gemis is dat bewegingsonscherpte niet bestaat, er is geen sluitertijd.
Een collage van 12 foto's gemaakt op het laatste evenement van 2022 in december:

1. Zonxy op het podium tijdens zijn set.

2. Zonxy closeup

3. Mensen dansen beneden het podium.

4. Groothoekopname van de club vanaf het podium, F3NN

5. Grappige vossenman treedt op

6. Avatarportret met licht en muziek

7. F3NN

8. F3NN

9. Groepsfoto

10. Meer dansers

11. Mensen vallen ook in slaap, nachten kunnen lang zijn.

12. Grote groepsfoto aan het einde van een evenement.
Muziek wordt gespeeld door 10 DJ's met volledig uitgeruste visuals en verlichting, hetzij geleverd door de DJ of live gevisualiseerd. Elke DJ speelt een set van 30 minuten van hun gekozen genre, vaak EDM maar we krijgen ook rock en metal.
Het gebruikte platform is VrChat, mensen kunnen een volledig gemodelleerde 3D-wereld ervaren door een headset en controllers te dragen en erin rond te lopen.
Dit kan worden uitgebreid door extra trackers te dragen op voeten, middrift, ellebogen en dergelijke voor het volgen van het hele lichaam, vaak gedragen door mensen die willen dansen en alles willen vertalen naar VR.
De ingebouwde VrChat-camera kan worden ingesteld om foto's te maken van 720p tot 8K, normaal heb ik deze ingesteld op 4K.
Het is mogelijk om de zoom en het diafragma in te stellen voor de gewilde DOF.
De belichting staat vast en hoe het eruit komt te zien hangt af van de avatar en de wereldverlichting op dat moment. Diafragma is enkel voor DOF, heeft geen invloed op de belichting.
Schaduwen kunnen worden geclipped in de bestanden, maar voor zover ik weet geen highlights.
De belichting kan achteraf worden gewijzigd voor een dramatisch effect of om een te donkere afbeelding te redden.
Scherpstellen kan vol-automatisch, semi waar ik het scherpstelpunt zelf plaats of handmatig waar ik zelf moet scherpstellen.
Grootste gemis is dat bewegingsonscherpte niet bestaat, er is geen sluitertijd.
Een collage van 12 foto's gemaakt op het laatste evenement van 2022 in december:

1. Zonxy op het podium tijdens zijn set.

2. Zonxy closeup

3. Mensen dansen beneden het podium.

4. Groothoekopname van de club vanaf het podium, F3NN

5. Grappige vossenman treedt op

6. Avatarportret met licht en muziek

7. F3NN

8. F3NN

9. Groepsfoto

10. Meer dansers

11. Mensen vallen ook in slaap, nachten kunnen lang zijn.

12. Grote groepsfoto aan het einde van een evenement.
Ondersteun mijn projecten op:Patreon