Toon posts:

ASP webserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASP script gemaakt voor uploading naar me eige computer maar nu wil ik dat dus laten draaien op me eigen computer.. een eige webserver dus.. nu heb ik geen windows 2000 dus dat gaat niet lukken..
heeft iemand enig idee hoe ik dit ASP script zou kunnen runnen ? met welk programma? .. ik heb geen idee namelijk

alvast bedankt :P

Verwijderd

Is niet zo moeilijk:

Gewoon effe PWS (personal Web Server) voor w95/w98 downloaden bij Microsoft (is gratis). en dan kan je ASP scripts draaien.

Btw volgens mij staat het ook op de CD van Windows (kan effe niet kijken waar, maar is via het config. scherm en dan de opties windows software bereikbaar)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik heb windows me >:) ... maar toch bedankt

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 23:29
Personal Web Server (PWS) zit ook bij Win ME lijkt me...

Verwijderd

Topicstarter
Nee.. WinMe ondersteunt geen PWS .. dus als iemand een ander idee heeft.. hoor ik het graag :-)..

Verwijderd

Een optie is om een andere webserver dan eentje van MS te gaan draaien (Netscape, lotus Go etc) en dan een chilisoft add-in te gaan halen:

www.chilisoft.com

Supported Web servers:

Apache Web server
v. 1.3.19
v. 1.3.12
v. 1.3.9
v. 1.3.6

iPlanet Web server
v. 4.1
v. 4.0
v. 3.6

Lotus Domino R5 (Windows NT Only)

O'Reilly Website pro 2.x

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Chilisoft heeft waarschijnlijk wel 1 probleempje:

Sun Chili!Soft ASP Software for AIX - Single Server 1 CPU version 3.6.0 - $495.00

Verwijderd

WinME geen PWS? Hmm.. lijkt mij een beetje sterk eerlijk gezegd. Hij zit er volgens mij niet meer standaard bij maar je kunt 'm gewoon installeren (volgens mij kun je 'm zelfs downloaden bij MS).

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-04 14:53

KMK

Op vrijdag 31 augustus 2001 16:06 schreef griebels het volgende:
WinME geen PWS? Hmm.. lijkt mij een beetje sterk eerlijk gezegd. Hij zit er volgens mij niet meer standaard bij maar je kunt 'm gewoon installeren (volgens mij kun je 'm zelfs downloaden bij MS).
ben ik met je eens dat moet gewoon werken

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

Topicstarter
Nee.. PWS is niet verkrijgbaar op MS .. kijk maar goed

• The Source
Op vrijdag 31 augustus 2001 23:04 schreef CheapAss het volgende:
Nee.. PWS is niet verkrijgbaar op MS .. kijk maar goed
Nu is het helemaal een toy-OS geworden :)

• The Source
oh.. dacht ik ineens aan.. Waarom pak je dan niet een gratis ASP host... Op http://asp.pagina.nl/ staan er een paar zag ik. Ik heb geen ervaring met die gratis hosters... (meestal meuk)
Pagina: 1