Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin52
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2023
Begin vorig jaar gaf mijn Moto G7 power (2019) de melding "verification failure". Na 5 seconden startte het toestel opnieuw op. Motorola adviseert Rescue & Smart Assistant te gebruiken. Aldus gedaan en tot gisteren geen foutmelding meer. Vandaag opnieuw een foutmelding.

iemand hier ook ervaring mee en is dit toch een steeds terugkerend probleem?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Rescue & Smart Assistant

[ Voor 4% gewijzigd door Robin52 op 12-01-2023 19:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Als het een jaar terug ook gebeurde en nu weer kan het zoiets vervelends zijn als een Google Play Services update of Motorola update, dus ik zou zeker bij Motorola zelf kijken of daar een support forum is en er meer tegelijk zijn met jou met dit probleem.
Zo niet kan het hardware zijn, dan het volgende:
- Heb je toevallig een SD kaart in gebruik? Die er uit halen en kijken of je dan nog issues hebt.
- Anders probeer eens je SIM kaart te vervangen, die kunnen ook problemen gaan geven gedurende de levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Welke app stuurt de melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin52
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2023
Het vervelende is dat Motorola zelf niet reageert! Ik heb één mail gehad voor info die al in mijn eerste mail stond maar op een tweede mail van mij komt geen reactie. Ook op het froum word ik niet veel wijzer. Er zit geen SD kaart in. Vooralsnog merk ik weing van wezenlijke problemen dus ik ga het afwachten.