Ik heb hier op het werk de managers voor het uitzoeken die daar nog op geilen, hoor

Tsja, ik las dit toch wel als genuanceerd kritisch:
In tien cursussen wordt de cursisten bijgebracht hoe ze 'grafieken moeten lezen', leren 'inspelen op koersbewegingen' en 'geld verdienen door middel van handelen', schrijft Vos op haar website. Technische analyse is een omstreden manier om te voorspellen hoe koersen zich in de toekomst gaan ontwikkelen.
Maar ik ben met je eens dat je van de doelgroep die dit medium aanspreekt wellicht niet verwacht mag worden dat ze dergelijke nuance oppikken.
800 euro voor een cursus is natuurlijk sowieso peanuts. And if you pay peanuts...
En dat gaat inderdaad niet gebeuren, want veel te veel gedoe. Dankzij dit soort gedrochten van hersenscheten pompen we als maatschappij du sinderdaad rueksichtloss klauwen vol met geld in de zakken van "hardwerkende ondernemers" (VVD-versie) oftewel "graaiende opportunisten" (SP-versie).
Op welke manier was het sympathiek dan? Behalve voor de gewiekste graaiers die nu door de overheid gesubsidieerd een eiland kunnen kopen?
Ik vind er niets prachtigs aan. Als het nou zo was dat hier ook iets van geleerd zou worden zou ik het een mooie les vinden, maar de overheid heeft helaas meermaals aangetoond evenveel lerend vermogen te hebben als een baksteen. Dit is dus wel een dure, maar tegelijk helaas nutteloze les.
[Voor 10% gewijzigd door Dido op 25-01-2023 15:19]