Wij gebruiken al enige tijd de HomeWizard P1 meter en de app en dacht van kom laten we het gebruik van de warmtepomp eens gaan monitoren. Eastron SDM230 Wifi gekocht voor kerst. Had al meerdere geïnstalleerd dus dat was erg eenvoudig voor mij. Op 10 januari viel het mij toen ineens op dat er gedurende twee dagen slechts 40 Watt werd gerapporteerd in de app. Zelfde verhaal op de Eastron SDM230. De warmtepomp verbruikt natuurlijk meer. Fluke meettang eraan gehangen en die liet natuurlijk een veel hogere waarde zien. En nu komt het…
Ik heb een bericht via de chat achter gelaten, maar tot op heden geen enkele reactie gekregen. Het bericht is zelfs niet eens gelezen. Er is ook nergens op hun website te vinden wat je geacht bent te doen in geval van defecten en de daarbij behorende garantie claim. Geen reactie via chat/email dus ook maar een email gestuurd. Zelfde verhaal. Geen reactie. Niet eens een auto reply. Toen ging ik op zoek naar hun telefoonnummer (“ HomeWizard telefoonnummer”) en zag tot mijn stomme verbazing dat er bij Google gerapporteerd was dat het bedrijf permanent gesloten is!
Heeft er hier iemand misschien na de kerst nog iets van HomeWizard vernomen? Dan hoor ik het graag. Ook eventuele informatie die mij verder kan helpen.
Edit: Zojuist deze email ontvangen
“ Bedankt voor je e-mail.
Vanwege de extreme drukte zijn we helaas niet in staat per mail te reageren.
Heb je hulp nodig? Bekijk onze helpdesk voor informatie.
Kom je er niet uit? Dan kan je via de chatfunctie met ons in contact komen.
Deze vind je door op de paarse knop rechtsonder op de pagina te drukken.”
Edit 2: Net een email van Patrick van HomeWizard ontvangen en er komt een nieuwe deze kant op. Inclusief een retour label voor de defecte meter. Paniek om niks dus 😎
Ik heb een bericht via de chat achter gelaten, maar tot op heden geen enkele reactie gekregen. Het bericht is zelfs niet eens gelezen. Er is ook nergens op hun website te vinden wat je geacht bent te doen in geval van defecten en de daarbij behorende garantie claim. Geen reactie via chat/email dus ook maar een email gestuurd. Zelfde verhaal. Geen reactie. Niet eens een auto reply. Toen ging ik op zoek naar hun telefoonnummer (“ HomeWizard telefoonnummer”) en zag tot mijn stomme verbazing dat er bij Google gerapporteerd was dat het bedrijf permanent gesloten is!
Heeft er hier iemand misschien na de kerst nog iets van HomeWizard vernomen? Dan hoor ik het graag. Ook eventuele informatie die mij verder kan helpen.
Edit: Zojuist deze email ontvangen
“ Bedankt voor je e-mail.
Vanwege de extreme drukte zijn we helaas niet in staat per mail te reageren.
Heb je hulp nodig? Bekijk onze helpdesk voor informatie.
Kom je er niet uit? Dan kan je via de chatfunctie met ons in contact komen.
Deze vind je door op de paarse knop rechtsonder op de pagina te drukken.”
Edit 2: Net een email van Patrick van HomeWizard ontvangen en er komt een nieuwe deze kant op. Inclusief een retour label voor de defecte meter. Paniek om niks dus 😎
[Voor 19% gewijzigd door ChiefDeveloper op 12-01-2023 12:42]