Toon posts:

Google -> HomeWizard permanent gesloten

Pagina: 1
Acties:

• ChiefDeveloper
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 13-01 09:53
Wij gebruiken al enige tijd de HomeWizard P1 meter en de app en dacht van kom laten we het gebruik van de warmtepomp eens gaan monitoren. Eastron SDM230 Wifi gekocht voor kerst. Had al meerdere geïnstalleerd dus dat was erg eenvoudig voor mij. Op 10 januari viel het mij toen ineens op dat er gedurende twee dagen slechts 40 Watt werd gerapporteerd in de app. Zelfde verhaal op de Eastron SDM230. De warmtepomp verbruikt natuurlijk meer. Fluke meettang eraan gehangen en die liet natuurlijk een veel hogere waarde zien. En nu komt het…

Ik heb een bericht via de chat achter gelaten, maar tot op heden geen enkele reactie gekregen. Het bericht is zelfs niet eens gelezen. Er is ook nergens op hun website te vinden wat je geacht bent te doen in geval van defecten en de daarbij behorende garantie claim. Geen reactie via chat/email dus ook maar een email gestuurd. Zelfde verhaal. Geen reactie. Niet eens een auto reply. Toen ging ik op zoek naar hun telefoonnummer (“ HomeWizard telefoonnummer”) en zag tot mijn stomme verbazing dat er bij Google gerapporteerd was dat het bedrijf permanent gesloten is!

Heeft er hier iemand misschien na de kerst nog iets van HomeWizard vernomen? Dan hoor ik het graag. Ook eventuele informatie die mij verder kan helpen.

Edit: Zojuist deze email ontvangen

“ Bedankt voor je e-mail.
Vanwege de extreme drukte zijn we helaas niet in staat per mail te reageren.
Heb je hulp nodig? Bekijk onze helpdesk voor informatie.
Kom je er niet uit? Dan kan je via de chatfunctie met ons in contact komen.
Deze vind je door op de paarse knop rechtsonder op de pagina te drukken.”

Edit 2: Net een email van Patrick van HomeWizard ontvangen en er komt een nieuwe deze kant op. Inclusief een retour label voor de defecte meter. Paniek om niks dus 😎

[Voor 19% gewijzigd door ChiefDeveloper op 12-01-2023 12:42]

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:27

Pazo

Mroaw?

Hmm ik heb daar net voor kerst nog een watermeter gekocht en gewoon geleverd gekregen, en zie in de app dat het nog steeds werkt.

Al via social media contact proberen te leggen? Hebben facebook en twitter zie ik op hun website.

EDIT: Google maps zegt momenteel geopend.

[Voor 34% gewijzigd door Pazo op 12-01-2023 11:59]

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

• ChiefDeveloper
Pazo schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:54:
Hmm ik heb daar net voor kerst nog een watermeter gekocht en gewoon geleverd gekregen, en zie in de app dat het nog steeds werkt.

Al via social media contact proberen te leggen? Hebben facebook en twitter zie ik op hun website.
Gelukkig. Goed om te horen 👍

Natuurlijk heb in mijn email ook dat van Google laten weten, dus stiekem verwachtte ik wel een reactie. Heb geen Facebook en geen Twitter meer. Veel te druk om daar tijd aan te besteden.

• Pazo

Pazo

Mroaw?

Nee heb ik ook niet, dus kan het ook niet voor je proberen :)

Zie wel op trustpilot ook wat (recente) negatieve berichten.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:35
Je kan ze even taggen in je bericht, ze hebben een actieve account op tweakers.

https://tweakers.net/gallery/1429416/

[Voor 24% gewijzigd door jack zomer op 12-01-2023 12:11]

• Pazo

Pazo

Mroaw?

@HomeWizard_NL
Zo dan maar, eens kijken of ze wat uitleg kunnen geven, want de recente recensies op trustpilot voorspellen niet veel goeds...

• ChiefDeveloper
@jack zomer Dank je voor de tip. Heb speciaal hiervoor een account aangemaakt, dus ben een leek op tweakers🤫
@Pazo Zelf ben ik tevreden over de leveringen,en op zich over de producten, maar op het gebied van klantenservice moeten ze wat mij betreft dik aan de bak. Ik verwacht wel een oplossing, maar het gebrek aan enige vorm van communicatie is wat mij hier bracht.

• Pazo

Pazo

Mroaw?

Ja ik moet zeggen dat ik hun watermeter prima vind. App heb ik wel, maar ik het 'm ook lokaal uitlezen via HomeAssistant. De vraag is alleen, mochten ze om gaan, of dat blijkt werken... want ik moest dat wel aanzetten via de app. Maar als ik de berichten zo lees over de klantservice, vind ik dat wel beschamend.

• ChiefDeveloper
@Pazo Veel bedrijven zitten tegenwoordig met een tekort aan (vakkundig) personeel. Dat zal voor HomeWizard waarschijnlijk ook wel zo zijn. Groeiende ondernemingen kunnen er zelfs aan onderdoor gaan. Ik zag zojuist ook dat het een komen en gaan van bestuurders is. Dat helpt natuurlijk ook niet.

Edit: Net een email van Patrick van HomeWizard ontvangen en er komt een nieuwe deze kant op. Inclusief een retour label voor de defecte meter. Paniek om niks dus 😎

[Voor 23% gewijzigd door ChiefDeveloper op 12-01-2023 12:40]

• Pazo

Pazo

Mroaw?

@ChiefDeveloper goed om te horen. Hopelijk krijgen ze de klantenservice dan wel beter, want dit levert ze wel reputatieschade op zo.

• ChiefDeveloper
@Pazo Ben ik helemaal met je eens. En de verwarring op Google search moeten ze per direct aanpakken.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee