Toon posts:

Optie voor admins om...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
..een vraag die al heel vaak voorbijgekomen is (UTFS / RTFM), en dus op slot gaat, te markeren als: Non-search.
Zodat als iemand een antwoord op dezelfde vraag met de search probeert te beantwoorden niet meteen 10 topics met UTFS / RTFM antwoorden krijgt (non-relevant).
Hiermee zal de search ook verbeterd worden lijkt me.

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 09:38
betekent wel weer meer werk voor de modjes, die het al zo druk hebben...
maar verder wel een goed idee :)

Maak je eigen poll

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 18:57 schreef BOOTZ het volgende:
betekent wel weer meer werk voor de modjes, die het al zo druk hebben...
maar verder wel een goed idee :)
K, en wat vinden de admins ervan? :) (lees: forum makers)
of moet ik daarvoor bij de topix makers zijn ?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:37
Doe maar een feature request op http://bugs.topix.nl.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Tja, lastige optie. Handiger zou een optie zijn om een topic positief te laten discrimineren door de search. Dat als je een topic tegenkomt dat er erg leuk en zinvol uitziet, je gewoon even op een knopje a'la 'close/move/etc' klikt, en daarmee het topic "zinvol" hebt gemaakt.

Ik zou dat niet echt een probleem vinden. Topics die ik echt vol met info vindt zitten, zet ik nu vaak bij m'n favorites. Dan is zo'n knoppie makkelijker :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 30 augustus 2001 20:10 schreef JvS het volgende:
Tja, lastige optie. Handiger zou een optie zijn om een topic positief te laten discrimineren door de search. Dat als je een topic tegenkomt dat er erg leuk en zinvol uitziet, je gewoon even op een knopje a'la 'close/move/etc' klikt, en daarmee het topic "zinvol" hebt gemaakt.

Ik zou dat niet echt een probleem vinden. Topics die ik echt vol met info vindt zitten, zet ik nu vaak bij m'n favorites. Dan is zo'n knoppie makkelijker :).
Misschien is het dan ook een ideetje om deze topics toe te voegen aan de faq's van de betreffende fora?

(alhoewel je dan nog steeds rtff krijgt ;) )
Pagina: 1