Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden naast mijn playstation 5. Wil het gebruiken om mijn 2de scherm aan te sturen terwijl ik op mijn PS5 speel (kijken van streams, youtube, discord etc). Wellicht dat ik er later nog op wil gamen maar dit is iets voor in de toekomst.
De 2 monitoren zijn 4k (60hz) (main) & 1080p 75hz (2de scherm)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is max 700 +/-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee momenteel niks, muis en toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb onderstaande lijst samengesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb ik niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moet een iGPU inzitten omdat voor nu een dedicated GPU te duur is. Daarnaast moet het wifi aansluiting hebben
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Controle op de onderdelen. Zijn ze compatible met elkaar en is dit de juiste keuze? Is de voeding voldoende als ik er later nog een GPU bij wil prikken? En doe ik er goed aan om DDR4 te nemen over DDR5?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden naast mijn playstation 5. Wil het gebruiken om mijn 2de scherm aan te sturen terwijl ik op mijn PS5 speel (kijken van streams, youtube, discord etc). Wellicht dat ik er later nog op wil gamen maar dit is iets voor in de toekomst.
De 2 monitoren zijn 4k (60hz) (main) & 1080p 75hz (2de scherm)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is max 700 +/-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee momenteel niks, muis en toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb onderstaande lijst samengesteld.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i3-13100 Boxed | € 161,99 | € 161,99 |
1 | Moederborden | MSI MAG B660M Mortar WiFi DDR4 | € 179,- | € 179,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Mini Air RGB Black TG Clear | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 53,90 | € 53,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2021) Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 1TB | € 54,81 | € 54,81 |
Totaal | € 639,50 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb ik niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moet een iGPU inzitten omdat voor nu een dedicated GPU te duur is. Daarnaast moet het wifi aansluiting hebben
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Controle op de onderdelen. Zijn ze compatible met elkaar en is dit de juiste keuze? Is de voeding voldoende als ik er later nog een GPU bij wil prikken? En doe ik er goed aan om DDR4 te nemen over DDR5?