Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eline88
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-01-2023
Ha tweakers,

Ik heb mijn muis laten vallen nu werkt het scrollwiel niet meer, verder werkt hij nog prima. De weerstand is weg en nog maar eens op de 10 scrollbewegingen of zo gebeurt er iets op mijn computer.

Mijn vraag: valt mijn muis nog te redden? Het lijkt er niet op dat ik deze kan open schroeven. Het gaat om een vrij nieuwe muis waar ik erg blij mee ben en waar ik 60 euro voor heb betaald (meeste dat ik ooit aan een muis heb uitgegeven) dus voelt zonde om hem weg te gooien.

Het gaat om deze muis: uitvoering: Microsoft Ergonomic Mouse Zwart

Alvast bedankt!

Groet,

Eline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-06 23:37
Je kunt eens kijken of je de muis open kunt maken om zodoende te kijken of er misschien iets los zit. Wellicht heb je nog iets van garantie of kan Microsoft iets voor je betekenen als je even contact opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:30
Is een andere, maar misschien zelfde open te maken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eline88
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-01-2023
Marco1994 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 18:57:
Je kunt eens kijken of je de muis open kunt maken om zodoende te kijken of er misschien iets los zit. Wellicht heb je nog iets van garantie of kan Microsoft iets voor je betekenen als je even contact opneemt?
Hmm ja als ik hem zelf laat vallen valt het niet onder garantie neem ik aan haha..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 12:58
@eline88
Ik ben bang dat het game-over is. Waarschijnlijk is er iets intern afgebroken en dat zijn onderdelen die slecht of niet te repareren zijn. Er zijn waarschijnlijk vast wel mensen die het zouden kunnen repareren maar als je de vraag moet stellen bij jij waarschijnlijk niet die persoon.
Helaas een dure les, maar muizen en vallen gaat niet goed samen.
Gelukkig is je muis nu al voor 40 euro te koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-06 16:18
Denk dat je die wel open kunt schroeven hoor. Alleen eerst even de sticker er af halen waarschijnlijk. Daarna met wat superlijm het afgebroken deel dat vast hoort te zitten weer vastzetten.
Pagina: 1