Ik heb al een maand of 7 KPN glas 1000/1000 en dat werkt super. Mijn router kon het goed aan maar opeens haal ik maar ongeveer een kwart van de snelheid.

En dat is over de hele dag zeer constant. Dus eerst maar die KPN modem v10 uit de kast getrokken. Daar haal ik wel de max snelheid mee (940/940 ongeveer).
Dus komt goed binnen en mijn kabels zijn goed.
Toen ben ik maar eens in die R7000 gedoken (Custom rom: XWRT) en nu zie ik dat de map /dev/root helemaal vol zit. Of dat erg is weet ik niet.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/abOxZN2MXRVfbJYm5Hzy5pwC.jpg?f=user_large)
Heb een fabriek reset gedaan en daarna mijn config file weer geupload maar niks veranderd. Zit ik met die R7000 aan zijn grenzen? Omdat ie al zo oud is. Of kan ik het nog oplossen?
Ik weet dat ik nog factory reset kan doen en dan handmatig alles instellen maar dat heb ik paar maanden geleden gedaan. Toen was alles prima. Dus in de loop van de tijd is er iets gebeurd. Maar wat? Disk full?
Dus is het nu toch maar tijd om iets nieuws kopen (dit of dit)? Maar wil wel weten waardoor het komt zodat ik met iets 'nieuws' niet hetzelfde probleem heb.
EDIT
Nog wat extra info:
:strip_exif()/f/image/tQHsweH4Lnt9uHMLq2TdgU6h.jpg?f=fotoalbum_large)
En met speedtest gaat CPU1 op 100% en CPU2 op 30%. Maar dat was voorheen ook.

En dat is over de hele dag zeer constant. Dus eerst maar die KPN modem v10 uit de kast getrokken. Daar haal ik wel de max snelheid mee (940/940 ongeveer).
Dus komt goed binnen en mijn kabels zijn goed.
Toen ben ik maar eens in die R7000 gedoken (Custom rom: XWRT) en nu zie ik dat de map /dev/root helemaal vol zit. Of dat erg is weet ik niet.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/abOxZN2MXRVfbJYm5Hzy5pwC.jpg?f=user_large)
Heb een fabriek reset gedaan en daarna mijn config file weer geupload maar niks veranderd. Zit ik met die R7000 aan zijn grenzen? Omdat ie al zo oud is. Of kan ik het nog oplossen?
Ik weet dat ik nog factory reset kan doen en dan handmatig alles instellen maar dat heb ik paar maanden geleden gedaan. Toen was alles prima. Dus in de loop van de tijd is er iets gebeurd. Maar wat? Disk full?
Dus is het nu toch maar tijd om iets nieuws kopen (dit of dit)? Maar wil wel weten waardoor het komt zodat ik met iets 'nieuws' niet hetzelfde probleem heb.
EDIT
Nog wat extra info:
:strip_exif()/f/image/tQHsweH4Lnt9uHMLq2TdgU6h.jpg?f=fotoalbum_large)
En met speedtest gaat CPU1 op 100% en CPU2 op 30%. Maar dat was voorheen ook.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KXHO45QjIU00EGF1VeTNDxNq.jpg?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door MrMarcie op 11-01-2023 17:25 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi