Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: STOP ECOCIDE đđđ
Vraag
Beste antwoord (via StopEcocide op 11-01-2023 15:46)
Wil je alleen het geluid of wil je ook het videobeeld erbij? Want als het ook om beeld gaat, zou je naar OBS Studio kunnen kijken; download: OBS Studio 29.0.0
Daar kun je een programma mee opnemen + dan de lokale audio vanuit jouw microfoon toevoegen.
Daar kun je een programma mee opnemen + dan de lokale audio vanuit jouw microfoon toevoegen.
Alle reacties
Uitgaande van de (online) handleiding, denk ik dat het niet kan.
Bron: https://help.gnome.org/users/gnome-sound-recorder/stable/
Bedankt voor je antwoord. Heb je misschien suggesties hoe ik in Ubuntu wÊl een video call het beste op kan nemen?CH4OS schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:06:
Uitgaande van de (online) handleiding, denk ik dat het niet kan.
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: STOP ECOCIDE đđđ
Wil je alleen het geluid of wil je ook het videobeeld erbij? Want als het ook om beeld gaat, zou je naar OBS Studio kunnen kijken; download: OBS Studio 29.0.0
Helemaal top!CH4OS schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:45:
Beeld is niet echt belangrijk, maar dit is hoogstwaarschijnlijk hetgeen ik zoek. Thanks!
Met OBS is het wel redelijk recht-toe, recht-aan in te stellen. Krijg je er dus wel beeld bij. 
Inkomende audio wordt dan eigenlijk automagisch mee opgenomen, je kunt vervolgens een extra audio source toevoegen; dat is dan jouw microfoon.
Inkomende audio wordt dan eigenlijk automagisch mee opgenomen, je kunt vervolgens een extra audio source toevoegen; dat is dan jouw microfoon.
Ik ben er nu even mee aan het knutselen, maar ik moet nog even wennen aan het programma. Hoe neem ik mijn scherm en geluid zÃŗ op, dat ik het bestandsformaat niet al te groot wordt. Ik moet namelijk gesprekken van 1,5 uur opnemen en ik zie dat een paar seconden al 3,5 MB isCH4OS schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:11:
Met OBS is het wel redelijk recht-toe, recht-aan in te stellen. Krijg je er dus wel beeld bij.
Edit: oplossing gevonden. Even doorknutselen in de settings dus.
[ Voor 5% gewijzigd door StopEcocide op 11-01-2023 21:50 ]
Je kan de resolutie verlagen van de video. Dat scheelt nog het meeste.StopEcocide schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:32:
[...]
Ik ben er nu even mee aan het knutselen, maar ik moet nog even wennen aan het programma. Hoe neem ik mijn scherm en geluid zÃŗ op, dat ik het bestandsformaat niet al te groot wordt. Ik moet namelijk gesprekken van 1,5 uur opnemen en ik zie dat een paar seconden al 3,5 MB is
Edit: oplossing gevonden. Even doorknutselen in de settings dus.
Die instelling heb ik inderdaad aangepast. Klopt inderdaad.
Pagina: 1