Toon posts:

Windows tempratuurmetertje voor ECS K7S5A ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb MBM 5 geprobeerd maar die geeft niks aan. Alleen CPU maar altijd op 51 graden dus dat werkt niet.

Wie weet een simpel programmaatje dat de wel de tempratuur van de ECS K7S5A kan meten? System en CPU temprature zoals in het BIOS.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 13:21
staat er niks op de bijgeleverde cd?

Verwijderd

De enige die ik tot nu toe heb ontdekt, is MBProbe, die je hier kunt ophalen. Ik heb hem net zelf geinstalleerd en je moet wel een aantal instellingen aanpassen (een paar van de gemeten waarden 'horen' niet thuis in de lijst, moederbord- en processor-temperatuursensor zijn verkeerd om geselecteerd, standaard toerental van fans is bij mij niet goed). Verder doet 'ie het prima! BTW aan dit programma zit geen installatieprocedure, dus gewoon een dir in je program files maken en een snelkoppeling in je opstartmenu.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Hierzo doet ie hem wel goed op mm5, maar temps zijn verwisseld, mobo = proc, proc = mobo, en voltage is keer 2 en keer 3, slaat ook nergens op, beter ff w8ten op een update van mm5 voor de SiS chipset dus :)

Verwijderd

Er staat een patch op de site van MBM. Speciaal voor de K7S5A en andere SIS735 moederborden.