Mijn vrouw is voor zichzelf begonnen.
Ik heb voor haar een Office 365 business standaard licentie gekocht en gekoppeld aan haar Microsoft account (een @gmail.com adres).
Zover ik weet zit in deze licentie ook de teams desktop app.
Word, Office, excel werken allemaal prima.
Echter als ik de teams desktop versie wil openen geeft teams aan dat het een versie is voor werk of studie waarvan teams beheerd wordt door de organisatie. Klik ik op de link dan opent de webversie van teams die werkt.
Ik heb teams gedownload via de Office app , evenals de andere Office pakketten. Alleen lijkt hij bij teams niet de licentie te pakken?
Ik heb voor haar een Office 365 business standaard licentie gekocht en gekoppeld aan haar Microsoft account (een @gmail.com adres).
Zover ik weet zit in deze licentie ook de teams desktop app.
Word, Office, excel werken allemaal prima.
Echter als ik de teams desktop versie wil openen geeft teams aan dat het een versie is voor werk of studie waarvan teams beheerd wordt door de organisatie. Klik ik op de link dan opent de webversie van teams die werkt.
Ik heb teams gedownload via de Office app , evenals de andere Office pakketten. Alleen lijkt hij bij teams niet de licentie te pakken?
- In het beheerders portal zie ik dat de licentie gekoppeld is aan haar account.
- Als ik online een andere versie van teams wil downloaden blijf ik hetzelfde zien. Een nieuwe installatie van teams bood ook geen oplossing.
- Microsoft heb ik gebeld maar als ik door het keuzemenu ben, wordt aangegeven dat je alleen nog online terecht kunt. Daar kom ik niet verder.
- Het is een nieuwe laptop met Windows 11 en alle updates.