3 knoppen indrukken en toetsenbord piept.........

Pagina: 1
Acties:
  • 584 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:10

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Ik heb een nieuw compu gekocht, en dus ook een nieuw toetsenbord. Gewoon een standaard met euro teken. (helaas ook 3 extra knoppen sleep, wake up en power off :( )

Maar als ik nu CS speel en ik stamp 3 knoppen tegelijk in (a,x en alt) begint hij te piepen. Dit kon met m'n andere toetsenbord wel.
En mijn oude toetsenbord ligt nu 65 km verder op. Dus ik kan niet uit zoeken of het nu aan m'n toetsenbord ligt, of toch aan m'n mobo?? (asus a7v 266) Zelf denk ik dat het toch het toetsenbord is.

Weet iemand een manier om er voor te zorgen dat ik toch meer knoppen tegelijk kan indrukken?? of anders een toetsenbord die dit wel kan?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-01 15:14
Uit jouw verhaal maak ik op dat je toetsenbord piept? lijkt me sterk, ik denk dat je bedoeld dat je pc speaker een piepje geeft als jij veel te veel toetsen tegelijk indrukt onder CS'en en daardoor je comp het niet meer aankan en gaat piepen

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 20:46
heb ik ook
eenb eep uit je mammaplank boxje

hoe het uit kan, god mag het weten ;(

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 30 augustus 2001 19:02 schreef RooT het volgende:
Uit jouw verhaal maak ik op dat je toetsenbord piept? lijkt me sterk, ik denk dat je bedoeld dat je pc speaker een piepje geeft als jij veel te veel toetsen tegelijk indrukt onder CS'en en daardoor je comp het niet meer aankan en gaat piepen
yep, mamabord dus

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-01 15:14
Dus heeft nix met het toetsenbord te maken, maar met mobo. Dus dit hoort denk ik meer thuis in PMG :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> Van [forum=6] naar [forum=7] :).

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

Kan zowel mainboard zijn als Keyboard.
Een van beide is een goedkoop kutding.
De buffer kan vol raken.
Denk niet dat dat het is.
Ik denk dat je Toetsenbord een beetje verlept is en dat hij die 3 code's niet (snel genoeg) kan doorgeven aan je mainboard.

Solution : Buy another keyboard..

-=@@D=-

-=@@D=- Macbook Pro 16"

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 20:46
bij mij ligt het aan mammaplank....
Chaintech 5AGM2

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:10

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Zet dit topic maar weer terug naar HA want het ligt niet aan het moeder bord, maar aan het toetsenbord. Ik heb het toetsenbord aan een andere pc gehad, en daar ook de 3 knoppen tegelijk ingedrukt. En ja hoor, daar deed het het ook. Ook hebben we zijn toetsenbord aan mijn pc gehad en daar deed het het wel mee. (niet piepen dus)

Conclusie: Het toetsenbord heeft te weinig bandbreete (mode woord)

Weet iemand een goed soort toetsenborden die wel de mogelijk hebben om meer dan 3 tegelijk in te stampen?

<edit>
typo
</edit>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 15:31

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

logitech? ge gewoon naar de toetsenborden boer en vraag om een goede knoppenplank. neem des noods deze mee en vertel je verhaal, misschien krijg je zelfs nog korting ofzo, of een gratis nieuwe!!! (en wij hollanders zijn gek op gratis spullen niet waar??)

We've got that ring of confidence

Verwijderd

Er zou eigenlijk een Gamers toetsenbord moeten komen :) Met force-feedback :) En waar je op kan rammen >:)
Pagina: 1