>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Uit jouw verhaal maak ik op dat je toetsenbord piept? lijkt me sterk, ik denk dat je bedoeld dat je pc speaker een piepje geeft als jij veel te veel toetsen tegelijk indrukt onder CS'en en daardoor je comp het niet meer aankan en gaat piepen
heb ik ook
eenb eep uit je mammaplank boxje
hoe het uit kan, god mag het weten
eenb eep uit je mammaplank boxje
hoe het uit kan, god mag het weten
yep, mamabord dusOp donderdag 30 augustus 2001 19:02 schreef RooT het volgende:
Uit jouw verhaal maak ik op dat je toetsenbord piept? lijkt me sterk, ik denk dat je bedoeld dat je pc speaker een piepje geeft als jij veel te veel toetsen tegelijk indrukt onder CS'en en daardoor je comp het niet meer aankan en gaat piepen
Kan zowel mainboard zijn als Keyboard.
Een van beide is een goedkoop kutding.
De buffer kan vol raken.
Denk niet dat dat het is.
Ik denk dat je Toetsenbord een beetje verlept is en dat hij die 3 code's niet (snel genoeg) kan doorgeven aan je mainboard.
Solution : Buy another keyboard..
-=@@D=-
Een van beide is een goedkoop kutding.
De buffer kan vol raken.
Denk niet dat dat het is.
Ik denk dat je Toetsenbord een beetje verlept is en dat hij die 3 code's niet (snel genoeg) kan doorgeven aan je mainboard.
Solution : Buy another keyboard..
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
bij mij ligt het aan mammaplank....
Chaintech 5AGM2
Chaintech 5AGM2
Zet dit topic maar weer terug naar HA want het ligt niet aan het moeder bord, maar aan het toetsenbord. Ik heb het toetsenbord aan een andere pc gehad, en daar ook de 3 knoppen tegelijk ingedrukt. En ja hoor, daar deed het het ook. Ook hebben we zijn toetsenbord aan mijn pc gehad en daar deed het het wel mee. (niet piepen dus)
Conclusie: Het toetsenbord heeft te weinig bandbreete (mode woord)
Weet iemand een goed soort toetsenborden die wel de mogelijk hebben om meer dan 3 tegelijk in te stampen?
<edit>
typo
</edit>
Conclusie: Het toetsenbord heeft te weinig bandbreete (mode woord)
Weet iemand een goed soort toetsenborden die wel de mogelijk hebben om meer dan 3 tegelijk in te stampen?
<edit>
typo
</edit>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
logitech? ge gewoon naar de toetsenborden boer en vraag om een goede knoppenplank. neem des noods deze mee en vertel je verhaal, misschien krijg je zelfs nog korting ofzo, of een gratis nieuwe!!! (en wij hollanders zijn gek op gratis spullen niet waar??)
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Er zou eigenlijk een Gamers toetsenbord moeten komen
Met force-feedback
En waar je op kan rammen
Pagina: 1