Goedemorgen.,
Ik heb een vraag, ik heb 2 weken geleden mijn pc verplaatst naar een andere kamer, sindsdien start mijn pc normaal op zonder rare fratsen alleen als ik dan een spel wil gaan spelen, ( Ghost recon BTF5 Call of duty) dan begint de pc met laden alleen valt dan gewoon uit , ik moet ook zelf weer de pc normaal via de knop aanzetten. Ik snap hier helemaal niets meer van en hoop dat jullie mij misschien kunnen verder helpen..
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ryzen 7 5800x
Msi x570 gaming edge
Samsung 980 pro 250gb
Samsung 980 pro 1tb
Corsair cx 750 f rgb
G skill ddr4 16 gb 16gtzr
Radeon rx 6700xt
Proccesor draait op 4.3mhz weet niet of dit relevant is en de videokaart draait stock
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle updates in Windows goed
Update gpu goed
Andere psu geprobeerd 1000w
Andere stopcontact ivm aarde
Stekkers opnieuw aangesloten
Alles schoon gemaakt
Zouden jullie mij verder willen helpen? Kunnen helpen ?
Alvast bedankt voor de moeite
Groetjes daniel
...
Ik heb een vraag, ik heb 2 weken geleden mijn pc verplaatst naar een andere kamer, sindsdien start mijn pc normaal op zonder rare fratsen alleen als ik dan een spel wil gaan spelen, ( Ghost recon BTF5 Call of duty) dan begint de pc met laden alleen valt dan gewoon uit , ik moet ook zelf weer de pc normaal via de knop aanzetten. Ik snap hier helemaal niets meer van en hoop dat jullie mij misschien kunnen verder helpen..
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ryzen 7 5800x
Msi x570 gaming edge
Samsung 980 pro 250gb
Samsung 980 pro 1tb
Corsair cx 750 f rgb
G skill ddr4 16 gb 16gtzr
Radeon rx 6700xt
Proccesor draait op 4.3mhz weet niet of dit relevant is en de videokaart draait stock
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle updates in Windows goed
Update gpu goed
Andere psu geprobeerd 1000w
Andere stopcontact ivm aarde
Stekkers opnieuw aangesloten
Alles schoon gemaakt
Zouden jullie mij verder willen helpen? Kunnen helpen ?
Alvast bedankt voor de moeite
Groetjes daniel
...