Toon posts:

Zowel Google Nest als Google Audio tegelijk linken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Insignia11
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-01 09:45
Mijn vraag
Ik heb al een tijdje een Google Home Hub in huis staan icm een Google Audio speaker.
Deze had ik samenngevoegd als groep (Naam Keuken) om muziek te spelen op deze twee tegelijk.
Dus als ik zei "Hey Google, speel muziek af via Keuken" speelde die automatisch via deze groep.

Sinds gisteren heb ik er een Google Nest deurbel aan hangen maar aangezien die het laatste volume van de HUB gebruikt ging deze te zacht omdat we die gebruiken om radio te luisteren.

Vandaag heb ik dan maar een Nest mini bij aangesloten, deze wordt dan niet gebruikt om radio mee te luisteren dus dit volume heb ik op 10 staan zodat de bel hier luid op te horen is.

Sindsdien gaat m'n Hub en/of m'n Google Audio speaker telkens offline en weer online en kan ik m'n groep "Keuken" dus niet meer gebruiken om muziek af te spelen.
Gewoon muziek laten spelen op de HUB alleen of de Google Audio alleen kan wel gewoon. Het lijkt alsof ze dus niet meer samen gekoppeld kunnen zijn doordat er een maximum aan tegelijk verbonden apparaten op staat ofzo..
Herkent iemand dit probleem?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb zowel de HUB als de Google Audio al een keer uitgetrokken en weer helemaal opnieuw ingesteld maar dit helpt niks.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee