Vraag
Alle reacties
Inderdaad van subwoofer naar speaker:
:fill(white):strip_exif()/f/image/iF9VbB3uo9FWz8izQ8MOS8Eq.png?f=user_large)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Bedankt mensen maar mijn vraag is nog eenvoudiger: Hoe sluit ik de draadjes aan op de connector?
Normaalgesproken niet... de speakerkabel komt met connectors en al uit de doos.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WnJriVAtosC5aHhkImJnhbBo.jpg?f=user_large)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Dag Xander, Bedankt voor jouw antwoord. Het is mij nu iets duidelijker. Weet jij een oplossing?
Als het goed is moet er dus nog een dergelijke kabel zijn, maar dan met aan beide kanten rode ipv witte connectors
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zijn deze kabels nog te koop of is er een oplossing om de draden te verbinden met de stekker?
Zie er op ebay wat staan maar wel voor een hoofdprijs.Ronald Denon schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:14:
Zijn deze kabels nog te koop of is er een oplossing om de draden te verbinden met de stekker?
Wat probeer je nou eigenlijk te doen? Gewoon de speakers aansluiten? Dan heb je dus twee van die draden nodig, met pluggen en al. Heb je die niet, heb je een probleem.
Mis je de kabel van hoofdunit naar sub, heb je helemaal een probleem.
Die unit is vrij oud. Wellicht kun je op marktplaats een complete scoren mocht dat nodig zijn.
Mis je de kabel van hoofdunit naar sub, heb je helemaal een probleem.
Die unit is vrij oud. Wellicht kun je op marktplaats een complete scoren mocht dat nodig zijn.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik heb deze denon set ook. Weet iemand ook of het mogelijk is de subwoofer van de 101 set aan te sluiten op een ander surround systeem? Ik hoor het graag
Ja weet ik, nee kan niet.username22 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 23:43:
Ik heb deze denon set ook. Weet iemand ook of het mogelijk is de subwoofer van de 101 set aan te sluiten op een ander surround systeem? Ik hoor het graag
Pagina: 1