Speakers connector gebruiken S-101

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Denon
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21-01-2023
Mijn vraag

Hallo, kan iemand mij uitleggen hoe je de stekker (zie bijlage) gebruikt om de speakers aan te sluiten op een Denon S-101?

Ik kom er niet uit ... groet, RonaldAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhXhEENAIAmlHsq-ce4iZKaq3cg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WA2RnteNxf1QFbvrrSynmUVN.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:28
system connector naar de subwoofer en vanaf de sub die kabels naar de speakers
aldus google..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KrC09Wi0S7GjQz1F3RV62Y62LeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gqAkhbxrJOji6U33k45L0f3a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:27
Inderdaad van subwoofer naar speaker:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DuyjIG9XBSqHkYttMahpvdNBOJs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iF9VbB3uo9FWz8izQ8MOS8Eq.png?f=user_large

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Denon
Bedankt mensen maar mijn vraag is nog eenvoudiger: Hoe sluit ik de draadjes aan op de connector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:27
Normaalgesproken niet... de speakerkabel komt met connectors en al uit de doos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VRk18FaLjuyCRPEOA0wbpPqW_Hc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WnJriVAtosC5aHhkImJnhbBo.jpg?f=user_large

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Denon
Dag Xander, Bedankt voor jouw antwoord. Het is mij nu iets duidelijker. Weet jij een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als het goed is moet er dus nog een dergelijke kabel zijn, maar dan met aan beide kanten rode ipv witte connectors :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Denon
Zijn deze kabels nog te koop of is er een oplossing om de draden te verbinden met de stekker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
Ronald Denon schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:14:
Zijn deze kabels nog te koop of is er een oplossing om de draden te verbinden met de stekker?
Zie er op ebay wat staan maar wel voor een hoofdprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Wat probeer je nou eigenlijk te doen? Gewoon de speakers aansluiten? Dan heb je dus twee van die draden nodig, met pluggen en al. Heb je die niet, heb je een probleem.

Mis je de kabel van hoofdunit naar sub, heb je helemaal een probleem.

Die unit is vrij oud. Wellicht kun je op marktplaats een complete scoren mocht dat nodig zijn.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username22
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 23-04 00:23
Ik heb deze denon set ook. Weet iemand ook of het mogelijk is de subwoofer van de 101 set aan te sluiten op een ander surround systeem? Ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

username22 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 23:43:
Ik heb deze denon set ook. Weet iemand ook of het mogelijk is de subwoofer van de 101 set aan te sluiten op een ander surround systeem? Ik hoor het graag
Ja weet ik, nee kan niet.

Pagina: 1