Hoi,
Gisteren heb ik mijn hagelnieuwe goodwe 1500XS omvormer geinstalleerd.
Ik heb er voor nu 2 panelen op en ik meette daarop 76V. Dat lijkt wel ok te zijn.
In de stekker van het net naar de omvormer meet ik 225V, dat is ook ok.
Maar de omvormer doet helemaal niets.
Gisteren heeft hij even beeld gegeven en kon ik hem via wifi benaderen en toen heb ik hem gekoppeld aan mijn eigen netwerk. Hij blijft echter in de app offline.
Dus vandaag heb ik de boel even aangekeken maar hij geeft geen display en ook de lichtjes zijn niet aan.
Ik heb ook een mailtje naar de leverancier gestuurd.
Maar meestal vind ik hier mensen die er meer verstand van hebben dan de leverancier.
Het heeft er wat van weg dat de netstroom niet in de omvormer terecht komt.
De stekker krijg ik er niet verder op, de borgring kan ik maar een heel klein stukje verdraaien, dan krijg ik de stekker er niet meer af, dus dat lijkt ook wel in orde.
Overdag ging het power-lichtje knipperen. Geen knipper patroon of zo, gewoon aan/uit.
Maar nu het donker is, is alles uit.
Ik ga hem niet open schroeven natuurlijk, want dan ben ik garantie kwijt.
Wie heeft er een idee of tip ?
Gisteren heb ik mijn hagelnieuwe goodwe 1500XS omvormer geinstalleerd.
Ik heb er voor nu 2 panelen op en ik meette daarop 76V. Dat lijkt wel ok te zijn.
In de stekker van het net naar de omvormer meet ik 225V, dat is ook ok.
Maar de omvormer doet helemaal niets.
Gisteren heeft hij even beeld gegeven en kon ik hem via wifi benaderen en toen heb ik hem gekoppeld aan mijn eigen netwerk. Hij blijft echter in de app offline.
Dus vandaag heb ik de boel even aangekeken maar hij geeft geen display en ook de lichtjes zijn niet aan.
Ik heb ook een mailtje naar de leverancier gestuurd.
Maar meestal vind ik hier mensen die er meer verstand van hebben dan de leverancier.
Het heeft er wat van weg dat de netstroom niet in de omvormer terecht komt.
De stekker krijg ik er niet verder op, de borgring kan ik maar een heel klein stukje verdraaien, dan krijg ik de stekker er niet meer af, dus dat lijkt ook wel in orde.
Overdag ging het power-lichtje knipperen. Geen knipper patroon of zo, gewoon aan/uit.
Maar nu het donker is, is alles uit.
Ik ga hem niet open schroeven natuurlijk, want dan ben ik garantie kwijt.
Wie heeft er een idee of tip ?