Wat wil je doen met jouw systeem?
Ik zouw het liefst een pc hebben die een goede all rounder is met een goede balans tussen prijs energie en RGB. ik ga heet ook gebrouken voor school werk en streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het zou het beste zijn als het in het budget was van de build die ik heb toegevoegd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Omdat dit mij eerste pc is heb ik geen componenten maar ik heb wel all het rand apparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou het liefst een build hebben met veel ssd storage en niets dat mooi past bij mij witte setup .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou het liefst alleen maar Be quiet! fans hebben in de build voor de rest maakt het niet veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst heel veel wit.
Ga je overklokken?
waarschijnlijk wel
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten wat er beter kan aan mij build of meschien tips voor dingen die iets met de build hebben te maken
En voor de fans die ik extra gaan kopen maar die niet in de lijst zit heb ik der van controllers voor nodig of kan ik ze gewoon zonder eentje gebruiken?
Ik zouw het liefst een pc hebben die een goede all rounder is met een goede balans tussen prijs energie en RGB. ik ga heet ook gebrouken voor school werk en streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het zou het beste zijn als het in het budget was van de build die ik heb toegevoegd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Omdat dit mij eerste pc is heb ik geen componenten maar ik heb wel all het rand apparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou het liefst een build hebben met veel ssd storage en niets dat mooi past bij mij witte setup .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou het liefst alleen maar Be quiet! fans hebben in de build voor de rest maakt het niet veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst heel veel wit.
Ga je overklokken?
waarschijnlijk wel
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten wat er beter kan aan mij build of meschien tips voor dingen die iets met de build hebben te maken

En voor de fans die ik extra gaan kopen maar die niet in de lijst zit heb ik der van controllers voor nodig of kan ik ze gewoon zonder eentje gebruiken?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 392,95 | € 392,95 |
1 | Moederborden | ASRock B650E Steel Legend WiFi | € 304,94 | € 304,94 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X 12G | € 439,- | € 439,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Wit | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Waterkoeling | DeepCool LS520 WH | € 100,90 | € 100,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36W | € 173,90 | € 173,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master V750 Gold -V2 White Edition | € 89,- | € 89,- |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 1TB | € 54,81 | € 54,81 |
Totaal | € 1.660,40 |