[Thunderbird] Instellingen na opstarten computer steeds weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhansje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-07 09:49
Mijn vraag

Net een nieuwe computer en Thunderbird daar op geïnstalleerd. Ik gebruikte Thunderbird al voor een stuk of 8 verschillende email-adressen. Ik pas bijna niks aan, behalve de draadjes. Ik heb een hekel aan threads in Thunderbird, ik wil mijn nieuwe mail graag los bovenaan de inbox hebbne. Da's prima aan te passen, werkt ook, maar na opnieuw opstarten computer staat toch alles weer in draadjes. Wat doe ik fout?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Thunderbird mail
Windows 11

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Niks gevonden...

Beste antwoord (via Dhansje op 10-01-2023 15:45)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Check of je schrijfrechten hebt op de plaatsen waar TB de instellingen wegschrijft. Check of er in het Windows event log relevante foutmeldingen komen rond opstarten of afsluiten van TB.

Ook kan je tijdelijk logging inschakelen in TB zelf: https://wiki.mozilla.org/MailNews:Logging#Windows

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Check of je schrijfrechten hebt op de plaatsen waar TB de instellingen wegschrijft. Check of er in het Windows event log relevante foutmeldingen komen rond opstarten of afsluiten van TB.

Ook kan je tijdelijk logging inschakelen in TB zelf: https://wiki.mozilla.org/MailNews:Logging#Windows

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhansje
Ja, werkt, Ik heb alles nu weer op de standaard lokatie staan. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Dhansje schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:45:
Ja, werkt, Ik heb alles nu weer op de standaard lokatie staan. Dank!
Mooi :) Je bedoelt het aanpassen van de rechten? Of kwam je in het logboek iets tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhansje
Standaard lokatie van de instellingen. Niet op de NAS, maar op de harde schijf van mijn computer.