Bitwarden slaat vingerafdruk Yubikey over

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:09
Ik heb tweestapsverificatie ingeschakeld in Bitwarden. Daar heb ik mijn sleutel toegevoegd.

Als ik daarna uit en inlog slaat hij de key over. Wat doe ik fout? Alvast bedankt voor jullie hulp.

Edit: Is het รผberhaupt mogelijk om het zo in te stellen, zoals ik het schets?

[ Voor 17% gewijzigd door StopEcocide op 10-01-2023 15:11 ]

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice ๐Ÿ’š๐ŸŒ๐Ÿ’š

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik ken Bitwarden niet, dus gokkend: kan het zijn dat je hebt ingesteld dat device voor N dagen te vertrouwen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
Wat bedoel je met N dagen te vertrouwen?

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice ๐Ÿ’š๐ŸŒ๐Ÿ’š

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:18
Als je kijkt naar 2FA codes dan hoef je deze niet altijd in te voeren. Pas wanneer je op een nieuw device inlogt of vanaf een ander IP moet je opnieuw autoriseren met een 2FA code. Wellicht dat dit ook het geval is met de Yubikey

Volgens deze Reddit post is de oplossing om elke keer uit te loggen (of de vault timeout korter te zetten in de instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
Ik heb het ook in de Bitwarden Community Forum gevraagd en daar bleek de simpele oplossing te zijn dat ik op het moment van vragen naar de sleutel een vinkje had gezet bij 'remember me'. Cookie verwijdert en opgelost.

Dank voor jullie hulp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

FWIW: alleen als je de Yubikey Bio hebt, wordt je sleutel beveiligd met een vingerafdruk. Op alle andere Yubikeys zit er 'slechts' een capacitieve drukknop op.

โ€œYou know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!โ€ | ๅฎ‡ๅคš็”ฐใƒ’ใ‚ซใƒซ \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
Daar heb je een punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

StopEcocide schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:19:
Wat bedoel je met N dagen te vertrouwen?
Bijv 1, 7 of 30 dagen. Soms kan worden ingesteld dat de MFA een keer per maand wordt gevraagd (op een specifiek apparaat), maar zoals gezegd ken ik Bitwarden verder niet dus ik kan er erg naast zitten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1