Beste Tweakers,
Zojuist heb ik de Inno3D 4080 kaart binnen gekregen van *knip* Webwinkel.
Nou was de buitenverpakking een klein beetje rough, was wel te zien aan de hoekjes dat de doos een reis heeft gehad. Maar wat me ook op viel is dat zodra ik de binnen doos opendeed er een knik zat in één van de flyers, wat natuurlijk verdacht is aangezien het om een nieuwe kaart gaat maar het is ook niet top shelf stuff dus daar zocht ik niet te veel achter.
:strip_exif()/f/image/jvEszvWDN38tnao5s93td9TS.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar, op de kaart zit een rode sticker met een A er op en vroeg mij af of iemand weet wat de deal is met dit?
Ik ben namelijk een beetje bang dat ik veel geld heb neergelegd voor een refurbished kaart of iets dus het knaagt nogal.
:strip_exif()/f/image/vq6F6oMHx0FNY6EXlR9HTaKV.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt
Zojuist heb ik de Inno3D 4080 kaart binnen gekregen van *knip* Webwinkel.
Nou was de buitenverpakking een klein beetje rough, was wel te zien aan de hoekjes dat de doos een reis heeft gehad. Maar wat me ook op viel is dat zodra ik de binnen doos opendeed er een knik zat in één van de flyers, wat natuurlijk verdacht is aangezien het om een nieuwe kaart gaat maar het is ook niet top shelf stuff dus daar zocht ik niet te veel achter.
:strip_exif()/f/image/jvEszvWDN38tnao5s93td9TS.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar, op de kaart zit een rode sticker met een A er op en vroeg mij af of iemand weet wat de deal is met dit?
Ik ben namelijk een beetje bang dat ik veel geld heb neergelegd voor een refurbished kaart of iets dus het knaagt nogal.
:strip_exif()/f/image/vq6F6oMHx0FNY6EXlR9HTaKV.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt
[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 19:11 . Reden: Naam verkoper verwijderd ]
3D Artist/Founder: Yellowcake Games