Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrisjin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-04 12:30

vtrisjin

Retro Games Collector

Topicstarter
Beste Tweakers,

Zojuist heb ik de Inno3D 4080 kaart binnen gekregen van *knip* Webwinkel.
Nou was de buitenverpakking een klein beetje rough, was wel te zien aan de hoekjes dat de doos een reis heeft gehad. Maar wat me ook op viel is dat zodra ik de binnen doos opendeed er een knik zat in één van de flyers, wat natuurlijk verdacht is aangezien het om een nieuwe kaart gaat maar het is ook niet top shelf stuff dus daar zocht ik niet te veel achter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aELF2kgjQso97yWk15GzuJMcL34=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jvEszvWDN38tnao5s93td9TS.jpg?f=fotoalbum_large

Maar, op de kaart zit een rode sticker met een A er op en vroeg mij af of iemand weet wat de deal is met dit?
Ik ben namelijk een beetje bang dat ik veel geld heb neergelegd voor een refurbished kaart of iets dus het knaagt nogal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IKkLPaf_rf2s7VeErW_jwCXUcF0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vq6F6oMHx0FNY6EXlR9HTaKV.jpg?f=fotoalbum_large

Alvast bedankt

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 19:11 . Reden: Naam verkoper verwijderd ]

3D Artist/Founder: Yellowcake Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:34
Webwinkel bellen?

[ Voor 57% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 19:12 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Dat is een nogal amateuristisch approved stickertje van een controle ergens.
In combinatie met de vouw in het kartonnetje geeft mij wel een vermoeden waar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:36
@INNO3D is hier ook actief op het forum, misschien dat zij dit kunnen aangeven?

Doet mij denken aan een QC sticker, maar goed, dat is speculeren.

[ Voor 29% gewijzigd door Dennism op 10-01-2023 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:17
Ik zou deze terug sturen,als je twijfels hebt en die zijn wel terecht vind ik.

Ik zou ook een foto's maken van alles voordat je het terug stuurt.
Dat je niet de schuld krijgt van beschadiging van de verpakking ect

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• INNO3D
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 29-05 14:43

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
vtrisjin schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:56:
Beste Tweakers,

Zojuist heb ik de Inno3D 4080 kaart binnen gekregen van webwinkel.
Nou was de buitenverpakking een klein beetje rough, was wel te zien aan de hoekjes dat de doos een reis heeft gehad. Maar wat me ook op viel is dat zodra ik de binnen doos opendeed er een knik zat in één van de flyers, wat natuurlijk verdacht is aangezien het om een nieuwe kaart gaat maar het is ook niet top shelf stuff dus daar zocht ik niet te veel achter.

[Afbeelding]

Maar, op de kaart zit een rode sticker met een A er op en vroeg mij af of iemand weet wat de deal is met dit?
Ik ben namelijk een beetje bang dat ik veel geld heb neergelegd voor een refurbished kaart of iets dus het knaagt nogal.

[Afbeelding]

Alvast bedankt
Hey Vtrisjin,

Je hoeft je nergens zorgen over te maken, gelukkig zijn deze kaarten nog niet oud genoeg om refurbished te worden, deze sticker houdt in dat na dat de normale QC ( Quality Controll ) is gedaan nogmaals als steek proef door een ander persoon is nagelopen. en het knikje in de flyer deze worden nu al een tijdje gemaakt. vind ik het netjes nee maar geen zorgen je hebt een perfect nieuwe kaart:)

heb zojuist ook een berichte richting de Fabriek gestuurd of we gewoon een dedicated sticker hiervoor kunnen maken die niet rood is en gewoon QC opstaat

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Het maakt niks uit wat wij zeggen, het zal toch blijven knagen.

Gewoon terugsturen, de reden waarom het product niet bevalt is niet interessant.

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ernemmer schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:32:

Gewoon terugsturen, de reden waarom het product niet bevalt is niet interessant.
Wat een onzin, het zou bij mij helemaal niet blijven knagen.

Die drang om alles toch maar voor elke poep of scheet terug te sturen. Alsof 't niks kost.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Anoniem: 1777010

En we vinden het allemaal zo gek dat consumentenrechten worden afgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Anoniem: 1777010 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:43:
[...]

En we vinden het allemaal zo gek dat consumentenrechten worden afgebroken.
Is dat zo?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:23

Aganim

I have a cunning plan..

Waarom zou het blijven knagen als Inno3D zelf aangeeft dat deze kaart nota bene 2x gecontroleerd is en het knikje in de flyer een bekend probleem is?

[ Voor 6% gewijzigd door Aganim op 10-01-2023 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Aganim schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:45:
[...]

Waarom zou het blijven knagen als Inno3D zelf aangeeft dat deze kaart nota bene 2x gecontroleerd is?
Omdat zij niet weten of de kaart al eerder een keer verkocht is geweest en teruggestuurd omdat er iets niet beviel, dat weet alleen de verkoper.

En voor 1300+ euro zou ik ook zeker willen weten dat de kaart nieuw is.

[ Voor 15% gewijzigd door Ernemmer op 10-01-2023 16:49 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
Ernemmer schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:46:
[...]

Omdat zij niet weten of de kaart al eerder een keer verkocht is geweest en teruggestuurd omdat er iets niet beviel, dat weet alleen de verkoper.
Er zit een Seal op de doos zelf. En op de antistatische zak waar de kaart inzit

En mocht iets open box worden verkocht weet ik van Alternate en Azerty en Megekko. Dat deze dat netjes vermelden en een prijs verlaging geven op het product,

[ Voor 18% gewijzigd door INNO3D op 10-01-2023 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:19
INNO3D schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:49:
[...]

En mocht iets open box worden verkocht weet ik van Alternate en Azerty en Megekko. Dat deze dat netjes vermelden en een prijs verlaging geven op het product,
Daar ben ik het niet mee eens.
En ik spreek uit ervaring m.b.t. Azerty en Megekko...
Azerty had er met de ene keer wel een briefje bij gedaan ("product is steeksproefsgewijs gecontroleerd, bladiebla").
Megekko heeft twee keer zoiets geleverd zonder enige aankondiging of verkondiging.
Dat waren ook overduidelijk gebruikte artikelen, bij die ene keer met Azerty niet.

@Ernemmer
Grafische kaarten worden door bijvoorbeeld Asus uren en uren getest... voordat ze de doos in gaan. Dus wat is "nieuw" :P

[ Voor 14% gewijzigd door HugoBoss1985 op 10-01-2023 17:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ernemmer schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:46:
[...]

En voor 1300+ euro zou ik ook zeker willen weten dat de kaart nieuw is.
Maar hij weet wel dat de enige 2 reden waarom de TS dat denkt niet kloppen.
En hetzelfde geld ook voor de kaart die je daarna ontvangt. en die daarna........

En dan vervolgens klagen als de winkel 400E per kaart meer gaat vragen, omdat ze al die geretouneerde kaarten niet meer als nieuw zouden mogen verkopen.

[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 10-01-2023 17:21 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:10:
[...]

@Ernemmer
Grafische kaarten worden door bijvoorbeeld Asus uren en uren getest... voordat ze de doos in gaan. Dus wat is "nieuw" :P
Dat de kaart misschien een paar uur gebruikt is is geen probleem, maar hij is meestal niet voor niks teruggestuurd en dat zou voor mij wel een dingetje zijn bij zo'n dure kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ernemmer schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:21:
[...]

Dat de kaart misschien een paar uur gebruikt is is geen probleem, maar hij is meestal niet voor niks teruggestuurd en dat zou voor mij wel een dingetje zijn bij zo'n dure kaart.
Nee hij is teruggestuurd omdat er een vouw in een papiertje zat :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
heuveltje schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:22:
[...]

Nee hij is teruggestuurd omdat er een vouw in een papiertje zat :?
Dat zou zomaar kunnen.

Maar ik ben weg uit dit topic, geen zin in deze zinloze discussie.
Iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet en niet hoeven twijfelen of hij/zij van zijn recht gebruik zou mogen maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Ernemmer op 10-01-2023 17:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 19:11
Zou hem gewoon testen, is hij goed dan is hij goed, anders weer retour en vragen of ze dit keer zeker weten een nieuwe opsturen.

Denk dat het wel meevalt allemaal....

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• vtrisjin

vtrisjin

Retro Games Collector

Topicstarter
Bedankt voor de reacties en merk dat door mijn afwezigheid de boel een beetje ontploft is, sorry daarvoor had iets eerder moeten reageren!
Maar na de toelichting van @INNO3D heb ik de kaart inderdaad gewoon uitgepakt en in gebruik genomen
Doet het fantastisch!

PS, Ik ben ook niet zo'n fan van dingen terug sturen om de kleinste scheet en die kleine fold maakte verder niet uit maar die sticker zat mij gewoon erg dwars omdat ik daar gewoonweg het verhaal achter niet wist en dan ga je van het ergste uit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Niet online
INNO3D schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:28:

heb zojuist ook een berichte richting de Fabriek gestuurd of we gewoon een dedicated sticker hiervoor kunnen maken die niet rood is en gewoon QC opstaat
Dus als ik het goed begrijp werden zulke stickertjes met daarop met balpen een A geschreven bij Inno3D gebruikt?
Ik ben ze nog nooit tegengekomen op een videokaart van dat of een ander merk

[ Voor 9% gewijzigd door PP_Sound op 11-01-2023 01:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:32

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

PP_Sound schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 01:25:
[...]

Dus als ik het goed begrijp werden zulke stickertjes met daarop met balpen een A geschreven bij Inno3D gebruikt?
Trek een gemiddeld telefoon of tablet uit elkaar en grote kans dat er ergens een vinkje of iets op staat met een stift geschreven, het is handwerk en daarbij gebruiken ze wel vaker gewoon een sticker en met pen.

Als de vertegenwoordiger van Inno3D al aangeeft dat ze dit zelf doen is het toch duidelijk dat ze het doen, dat jij er nog nooit een hebt gezien is verre van bewijs dan wat Inno3D zelf zegt.

Ik juich handmatige controle alleen maar toe geeft aan dat de producent / verkoper voor kwaliteit gaat.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Niet online
42dpi schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 01:48:
[...]

Trek een gemiddeld telefoon of tablet uit elkaar en grote kans dat er ergens een vinkje of iets op staat met een stift geschreven, het is handwerk en daarbij gebruiken ze wel vaker gewoon een sticker en met pen.

Als de vertegenwoordiger van Inno3D al aangeeft dat ze dit zelf doen is het toch duidelijk dat ze het doen, dat jij er nog nooit een hebt gezien is verre van bewijs dan wat Inno3D zelf zegt.

Ik juich handmatige controle alleen maar toe geeft aan dat de producent voor kwaliteit gaat.
Het lijkt mij meer een controlesticker van Webwinkel na een retour.

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napata
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:50
PP_Sound schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 02:05:
[...]

Ik betwijfel of je een A zou zien op een Nederlandse controlesticker.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:19
napata schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:29:
[...]

Ik betwijfel of je een A zou zien op een Nederlandse controlesticker.
De "A" van afkeur. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
Of van A/B/C Kwaliteit <---- (Deze niet serieus nemen) zoals ik al eerder heb gezegd heb de fabriek en hoger op gevraagd om een niet ROOD-stickertje te nemen en waar QC op staat te maken net als deze plakken in de plaats van huidige.

[ Voor 37% gewijzigd door INNO3D op 11-01-2023 09:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mitch0475
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-03 20:41
Of de "A" van approved. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

PP_Sound schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 02:05:
[...]

Gebaseerd op wat ? (serieuze vraag)
Ik heb Servers van tig k onder mijn neus gehad, en daar zitten ook vaak stickertjes van qt met onleesbaar gescribbel op
A-OK ?

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanghelios
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 23-05 11:03
Staan er geen vingerafdrukken op de kaart?
Heb zo ooit eens iets ontvangen vol vingerafdrukken. Direct teruggestuurd.
Een seal vind ik ook echt niet overtuigen, want dat is makkelijk opnieuw erop te plakken als de verpakking niet gescheurd is.
Van de andere kant zou ik mij echt niet storen aan zo'n sticker. Het kan inderdaad beter, maar handwerk is handwerk dus beter zo'n sticker dan helemaal geen controlesticker zou ik denken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• vtrisjin

vtrisjin

Retro Games Collector

Topicstarter
Van Webwinkel een bericht terug gehad (ook al is de vraag al beantwoord door @INNO3D ) met hetzelfde verhaal:
De videokaart is 30-12-2022 bij ons geleverd. Hierna heeft hij enkele dagen in het magazijn gelegen, waarna jij hem voor het eerst hebt aangeschaft. Van INNO3D hebben we vernomen dat deze stickers geplaatst worden op producten waarbij een extra kwaliteitscontrole heeft plaatsgevonden. Echter vinden we het wel zeer vervelend dat de sticker zoveel onduidelijkheid gaf. Ook is het natuurlijk niet netjes dat de flyer al verbogen is.

Graag zou ik je ter compensatie een cadeaubon van €20,00 aanbieden. Deze kan je twee jaar gebruiken op onze website. Uiteraard mag je de videokaart ook terugsturen, waarna we deze zullen omruilen.
Wel coulant van Webwinkel maar de kaart blijft.
Hopelijk verandert INNO3D de sticker in de toekomst want rood is nou niet bepaald een positieve kleur.

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 19:13 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
vtrisjin schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:03:
Van Webwinkel een bericht terug gehad (ook al is de vraag al beantwoord door @INNO3D ) met hetzelfde verhaal:

[...]

Wel coulant van Webwinkel maar de kaart blijft.
Hopelijk verandert INNO3D de sticker in de toekomst want rood is nou niet bepaald een positieve kleur.
heb ondertussen antwoord van uit china, ( just asked factory

they said you will not see the sticker after CNY production) alle kaarten die gemaakt gaan worden na chinees nieuw jaar worden geen extra stickertjes meer geplakt, of er nu extra QC is gedaan of niet,

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1777010

Jazeker. Niet alleen door middel van het niet (meer) gratis opsturen en terugsturen, is elk incident koren op de molen van de detailhandellobby, die al jaren strijdt tegen dit soort bijzonder ruime consumentenbeschermingsregels. Ze gaan zichzelf beter in bescherming nemen en dat gaat ten koste van jouw privacy en rechten.

- Er worden zwarte lijsten opgesteld, al dan niet illegaal, van consumenten die misbruik maken van consumentenrecht. Deze lijsten zijn er al bij verzekeraars, banken, enz. Die komen er ook voor zaken als Coolblue, WE, etc.
- Bedrijven worden strenger rondom waardeverlies. Een recht dat zij ook hebben. Dus, geen of minder geld terug als je een product "toch niet hoeft".
- Korte proefperiodes, minder rechten, meer hoepeltjes. Ik denk dat Amazon als eerste met een kartonnen doos komt die het maar 1 keer doet. Dat maakt het moeilijker om producten terug te sturen.

Dus ja, wmb is dat zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Wat een verhaal weer. Zwarte lijsten :')

Bedrijven hebben lange tijd om concurrerend te zijn wat meer mogelijkheden gegeven dan wettelijke rechten. Daarvan komen ze nu gedeeltelijk terug omdat het financiëel niet meer aantrekkelijk is. Ik heb nog nergens gelezen dat de wettelijke rechten ingeperkt gaan worden, bijvoorbeeld de wettelijke zichttermijn en het recht op retour, waarbinnen de winkel waardevermindering moet aantonen.

Nota bene zit in dit topic @INNO3D die bij een vraag over een stickertje gewoon even met de fabriek checkt wat er precies gebeurt is en dat dezelfde dag nog terugkoppelt, en zelfs Webwinkel doet er nog een schepje bovenop. Hoe mooi wil je het als consument hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2023 19:13 ]

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje maar SF want dit is verder geen technische vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

br00ky schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:30:
Schopje maar SF want dit is verder geen technische vraag.
Dan heb ik conform het SF beleid de naam van de winkel nog uit TS en een aantal reacties verwijderd. ;)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 11:25
PP_Sound schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 01:25:
[...]

Niet alleen bij Inno3D, dit gebeurt bij heel veel producten. En ja, ik kom ze regelmatig tegen.
Sanghelios schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 11:51:
Staan er geen vingerafdrukken op de kaart?
Misschien moet TS ook zoeken naar DNA sporen, just to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanghelios
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 23-05 11:03
Gadgeteer schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:53:
Misschien moet TS ook zoeken naar DNA sporen, just to be sure.
Vingerafdrukken zijn nochtans een prima indicatie om aan te duiden dat iets niet nieuw is.
In de fabriek en bij de assemblage gebruikt men handschoenen. Bij een webshop heel vaak niet.
Je mag er belachelijk over doen, maar zo heb ik al kunnen bewijzen dat iets niet nieuw was.
Als je een nieuwe beeldkaart ontvangt die vol vingerafdrukken staat is dat niet normaal.

Dit gezegd zijnde is het aan de uitleg van INNO3D hier op het forum duidelijk dat de kaart zeker in orde is en zou ik mij verder geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

INNO3D schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:49:
[...]

Bij megekko is dit helaas niet het geval, die verkoopt retour spullen gewoon als nieuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

De vraag van TS is inmiddels opgelost. Gezien het hier nu alleen over winkelervaringen en hoe een geretourneerd product te herkemenn gaat, doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.