Ik heb een radical R-D111 gekocht. Ik heb deze geïnstalleerd in mijn auto maar ik hoor nu een statisch geluid over mijn deur speakers. Ik heb twee versterkers in mijn auto, eentje voor de sub, en een voor de 4 speakers in de deuren. De sub doet niks geks maar zodra ik de gain van de amp van het hoog open draai hoor ik een continue statische ruis. Zodra ik de RCA los haal van de versterker verdwijnt het geluid. Voor de rest komt er gewoon geluid uit de speakers maar als je geen muziek aan hebt hoor je overduidelijk de ruis Zouden jullie mij kunnen helpen met een oplossing? De amp die ik gebruik voor het hoog is een gm-a6704
Vraag
Alle reacties
motor aan of uit?
rca kabels langs de brandstof pomp lopen?
rca kabels langs de brandstof pomp lopen?
Zowel bij motor aan als motor uit, RCA loopt niet langs de brandstofpomp, ga vanaf de radio door het dashboard naar de bestuurdersstoel.
Heb net ook nog zitten kijken en als ik de RCA vanuit de radio op een externe speaker aansluit hoor ik het zelfde geluid dus het is geen probleem met de Amp.
Heb net ook nog zitten kijken en als ik de RCA vanuit de radio op een externe speaker aansluit hoor ik het zelfde geluid dus het is geen probleem met de Amp.