Toon posts:

Compaq Ipaq 3650 en Nokia 6210 > internettuh

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb en Ipaq 3650 en een 6210.

Nu wil ik gaan internetten, ik kan wel connecten, maar als ik een pagina opvraag lukt et niet. I heb het inbelnummer, en het proxyadres van mijn internet-provider gebruikt zoals ik em ook voor de pc gebruik.

Heeft iemand er ervaring mee? Ik heb de Ipaq nog maar net..

mvg!

Verwijderd

Probeer het is zonder de proxy van je provider.
Dit kan nog wel is een paar problemen geven.

Verwijderd

Topicstarter
met proxy, zonder proxy, het maakt allemaal niet uit.. ;(

• casio1983
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-06-2025
ik heb een Dell Latitude Cpi A en ik heb gewoon de software geinstalleerd die bij mijn Nokia 6210 zat en dan maakte hij een modem aan (nokia Modem) en toen dad ik gewoon een nieuwe verbindeng gemaakt (win2k) en verder niks ingesteld. ik moest alleen het telefoon nummer met net nummer en al invoeren anders dee hij het zonder net nummer. ik trouwens een gratiz zonnet acountje genomen. want je kan geen ADSL modem aan je Celly hangen. het werkt perfect.
succes

AMD XP 2100+ | Epox 8K3A+ | 512MB pc2700 Samsung | 2 * 80GB Maxtor D740x raid 0 | Leadtek GF4 Ti 4400 | LiteOn DVD-Rom 16/48 | LiteOn 48124/48 | Chieftec Dragon DX 01B-D | Nec floppy | Realtek + 3Com NIC

Verwijderd

hij heeft het over een ipaq.. niet over een laptop..

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 17:27 schreef rlmuzolf het volgende:
Kheb en Ipaq 3650 en een 6210.

Nu wil ik gaan internetten, ik kan wel connecten, maar als ik een pagina opvraag lukt et niet. I heb het inbelnummer, en het proxyadres van mijn internet-provider gebruikt zoals ik em ook voor de pc gebruik.

Heeft iemand er ervaring mee? Ik heb de Ipaq nog maar net..

mvg!
ok.. ff paar stapjes dan..

1. je weet zeker dat data verkeer aanstaat bij je provider (lijkt me wel anders had je zoiezo al niet in kunnen bellen)
2. als het aanstaat kan je dan ook je email ophalen via die verbinding?
3. dload het gratis programmatje VxUtil (ff zoeken met google..), daarmee kan je pingen.
Pagina: 1