Dag allen!
Ik heb een waterornament in de tuin waar ik een ESP + Ultrasonic sensor heb. Deze zweeft in een 80mm buis boven het water.
wanneer het mooi weer is, is het redelijk stabiel qua hoogte etc.
Maar zodra het ook maar een beetje waait of regent, gaat het alle kanten op.
Toch is zitten er ook vreemde lijnen in, waarbij ie steeds iets verder afwijkt. Zie deze screenshots:
/f/image/Gbe2niTuuwb2XBQYulwlQKnM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4yTjkhmnPO30UrifsBcFfUbC.png?f=fotoalbum_large)
Er zweeft een 100+ kg ornament op. Ik heb dus weinig puf om dit aan te passen.
Nu is het zo dat als de hoogte boven 20+ cm uit komt, ie deze bijvult, met een max van 5 minuten (zit ook een overloop in, dus geen stress).
Maar de hoogte is gewoon vreemd. Hangt lang op 7-8cm (wat klopt), en dan ineens uit het NIETS schiet ie naar 12-14cm. En dan na een tijdje weer terug...
Ik heb een waterornament in de tuin waar ik een ESP + Ultrasonic sensor heb. Deze zweeft in een 80mm buis boven het water.
wanneer het mooi weer is, is het redelijk stabiel qua hoogte etc.
Maar zodra het ook maar een beetje waait of regent, gaat het alle kanten op.
Toch is zitten er ook vreemde lijnen in, waarbij ie steeds iets verder afwijkt. Zie deze screenshots:
/f/image/Gbe2niTuuwb2XBQYulwlQKnM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4yTjkhmnPO30UrifsBcFfUbC.png?f=fotoalbum_large)
Er zweeft een 100+ kg ornament op. Ik heb dus weinig puf om dit aan te passen.
Nu is het zo dat als de hoogte boven 20+ cm uit komt, ie deze bijvult, met een max van 5 minuten (zit ook een overloop in, dus geen stress).
Maar de hoogte is gewoon vreemd. Hangt lang op 7-8cm (wat klopt), en dan ineens uit het NIETS schiet ie naar 12-14cm. En dan na een tijdje weer terug...
Professioneel Heftruck Syndroom